kon niet wachten...

A

Anoniem

Guest
Tjsm het was te verwachten hèm ik kon niet wachten! Ik heb gister een test gedaan. Negatief natuurlijk, dat wist ik eigenlijk wel, maar toch... Mijn NOD is dit weekend, denk ik, dus op zich zou het nog kunnen, maar ik heb helemáál geen gevoelige borsten en vanmorgen had ik krampen die mijn ongi aanduidden... Balen, ik reken deze maand nergens meer op. Ben wel benieuwd wanneer mijn ongi doorzet, dan weet ik mijn volgende NOD.

Belinda, Tanja, Pepe, ik denk aan jullie. En natuurlijk aan alle anderen. Dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden!!!

ik begrijp je ongeduld hoor meis ik weet er alles van,zelf moet ik 2 nov ongi worden hoop het niet natuurlijk.maar zoals je weet een vrouwelichaam is 1 groot wonder.maar ik hoop zeker dat jou ongi niet door zal zetten dus zal het hele weekend voor je gaan duimen hoor..nou hanna ik ga naar me werk ik zit in de thuiszorg best wel een zware job maar ik doe het met liefde soms ook niet want er zijn er bij die je achter het behang zou willen plakken,,maar jou hoe zouden wij zijn als we bijna 90 waren..ik ga nu en hanna en de andere meiden we gaan ervoor hoor want de aanhouder wind en die aanhouders zijn wij.knuffels pepe.

Hoi Hanna,
Ik kan me helemaal voorstellen dat je toch getest heb. (Ik heb er vorige maanden ook al wat voor niets gedaan..).
Ik denk dat het een goede houding nu is, rekenen op je ongi, dan kan het alleen maar meevallen. (En stiekem nog een beetje hopen dat het raak is, dat doe ik in ieder geval voor je)
Doei Tanja

Terug
Bovenaan