Kon niet wachten

A

Anoniem

Guest
Jaja ik weet dat ik nog geen test eigelijk kon doen omdat ik 28 april pas me NOD heb.
Maar ben zo misselijk hele tijd en moe, maar zal misschien wel tussen me oren zitten want test was negatief.
jaja ik weet heb me zelf ermee, veel tevroeg getest.
Maar heb wel veel symtomen.
Veel plassen ben moe met vlagen misselijk, maarja ik wacht wel gewoon af ben veel teongeduldig...
Shame on me..

haha ik denk niet dat je de enige bent die te vroeg getetst heeft. Ook ik heb getest en deze was negatief. Mijn NOD is niet helemaal duidelijk. Ben in januari met de pil gestopt en niet echt geklust om het klussen zeg maar. Maar na later terug te rekenen zou het zo maar kunnen zijn dat het raak is. De eerste cyclus na de pil was 34 dagen en  de tweede  cyclus  31. Eerste dag van laatste menstruatie geweest op 30 maart. Met een cyclus van minimaal 28 en maximaal 34 dagen kan het raak zijn geweest.....
Sinds al een aantal dagen heel erg moe, vorige week heel misselijk geweest met vlagen. Sinds twee dagen enorm gevoelige borsten. Vooral de zijkanten en de tepels. Maar test was tot nog toe negatief. En ik wil het zo graag weten!!!!

Hoi Knorretjuh,

Kan het me heel goed voorstellen dat je alvast aan het testen bent geslagen.

Zelf heb ik me voorgenomen om het niet te doen, maar ik weet bijna zeker dat ik 3 mei met een zwangerschapstest in mijn hand sta (als er voor die tijd al geen RD zijn natuurlijk haha).

Groetjes!
Lonneke

haha, het kan altijd erger: ik heb een test gedaan terwijl mijn man rond mijn eisprong in Zwitserland zat  Dat zou een mooie onbevlekte ontvangenis geweest zijn!

Elke

Hoi,

Kan het me voorstellen hoor, geduld is een schone zaak zeggen ze. Ik ga voor je duimen dat het toch zo mag zijn!

Liefs,
Baby09

Hoi Meid,

Ik had ook een week te vroeg getest, en die test was inderdaad negatief (wat natuurlijk te verwachten was!).

Maar geef niet op want ik heb een week daarna nog eens getest en ja hoor Zwanger!
En ik snap precies wat je voelt, ben ook moe en misselijk!

Succes met wachten!

Liefs
Anita

Ben blij dat ik niet de enigste ben hihi,
en ik blijf duimen voor mij en   natuurlijk ook voor jullie
En anders blijf ik lekker klussen met me vriend, zonnetje erbij
Hihi groetjes Knorretjuh

Terug
Bovenaan