Kon toch niet wachten....

goedemorgen allemaal,
Nou , kon me toch niet bedwingen, shit, en heb net de test gedaan,en een dikke vette - (min), helaas, mijn hoop is zeker al voor de helftgezakt, maar de kans bestaat natuurlijk ook nog dat het te vroeg was, (nod 6 juli), dus nu wacht ik het maar weer af, als ik niet ongi word test ik pas volgend weekend weer, en anders helaas door naar de volgende ronde, ik houd jullie op de hoogte!!
liefs knuffelbeertje

Hoi Knuffelbeertje,

Ook ik had 4 dagen voor mijn nod al getest en deze was vet negatief. Maar nu 5 dagen na mijn nod lijkt mijn test (een nieuwe) positief.
Dus hou nog even vol als je nog niet ongi bent en test wat later!
Zal voor je duimen.

Liefs Nienepien

Hoi Knuffelbeertje,

Ik kan me best voorstellen dat je niet kon wachten. Het is ook super spannend maar net als Nienepien zegt, wees niet te teleurgesteld want zo lang de ongi niet komt, is er nog niets aan de hand. Je kunt inderdaad gewoon te vroeg hebben getest. Nog even een weekje doorbijten!!

Sterkte!

Kus F.

ps: ik heb nog steeds geen eisprong in zicht.. daar baal ik van!!

Hoi N en F,
Jullie hebben gelijk hoor , ik weet het, dus wat jullie zeggen , nog ff afwachten.
O Nienepien, het is helemaal spannend voor jou, ben hard aan het duimen hoor, wanneer ga je nu weer testen?Ziet er in ieder heel erg positief voor je uit, stipje is een stipje toch?

En Frederique, ik zou toch vandaag , na de bbq , even gaan klussen , je weet maar nooit, ik hoop echt voor je dat je cyclus normaal is, dan zou je toch vandaag je vruchtbare periode hebben, gewoon doen hoor, je weet maar nooit.
Hoop dat je ondanks dit en het slechte weer, toch een leuke dag hebt, lekker eten (ook al is het dan binnen),en proberen te genieten!! Eet smakelijk alvast.Hou jullie op de hoogte!
Liefs Knuffelbeertje

Hoi lief knuffelbeertje,

Allereerst bedankt voor je lieve woorden op mijn eerdere berichtje. Ik had echt tranen in mijn ogen en ik vind het super lief dat je zo met me meeleeft!!

Ik ga vandaag inderdaad wel klussen want morgen komt het er waarschijnlijk niet van... tenzij ik varens bespeur... dan zorg ik wel dat het er van komt haha.

Ik hoop echt voor je dat je volgende test positief is!!! Wanneer ga je weer testen denk je?

Nou meid, ik ga me maar klaarmaken want ik moet er om 3 uur zijn.

Dikke kus en tot gauw!!

X F.

Terug
Bovenaan