Koninginnedag

A

Anoniem

Guest
Haai dames,

Er is al een onderwerp over de aanstaande vakantie, maar voor degene die niet weg gaan, wat gaan jullie doen met koninginnedag?

Ik zou het liefst (omdat we dat ECHT f nodig hebben)) Lekker met mijn mannetje naar Amsterdam gaan en een dag lekker doen alsof het 2 jaar terug is ;-)        Lekker een biertje of wijntje  drinken en de podia's af gaan, weer een keertje los gaan :) (1/2 glas wijn is genoeg haha)

MAAR we hebben geen oppas dus we gaan als het mooi weer  is eens kijken wat er dichterbij huis te doen is,  lekker met de wandelwagen. Maar ik zag dat de weersverwachting niet zo gunstig is dus ik zie het wel op de dag zelf denk ik..  

En jullie?? nog suggesties evt?

Evelien

Jammer he dat het geen lekker weer wordt.

Wij dachten met wat andere vrienden te gaan BBQ-en... Een paar vriendinnen van mij zijn zwanger en gaan dus ook niet naar Utrecht ofzo. Dus ik dacht overdag ff naar de rommelmarkt en dan met de MAMAfiets naar een dorpje hier in de buurt omdat daar ook muziek is enzo en dan einde van de middag met vrienden lekker te borrelen....

Moeten maar ff kijken of dat doorgaat!!!

Als je nog wat anders leuks weet, hoor ik het graag!!!

Gr. Ilone

Hoi Evelien,
ik ga met Koninginnedag helemaal los!! Ben ik ook wel aan toe. Koninginnedag is echt mijn feest, vind ik super gezellig en vorig jaar natuurlijk hoogzwanger dus toen alleen in de tuin gezeten met mn dikke voeten. Maar nu gaat mama met vriendinnen Amsterdam in, gezellig hoor! Gelukkig kan oma oppassen, dus dat zit wel goed. Ik hoop nog wel op mooi weer......
Jij ook veel plezier, gaat toch wel lukken?
Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan