Koninginnedag

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Hoe hebben jullie het gehad vandaag? Wij zijn hier naar een rommelmarkt geweest en hebben een poppenkast gekocht voor 3 euro met 2 poppen. Het is wel een oude, maar zag er goed uit, en voor die prijs....
We gaan zelf nog een keer nieuwe decortjes maken en klaar.
Verder was het te druk, mensen liepen gewoon tegen de wagen aan, dus we zijn snel weer naar de auto gegaan.
Verder waren we ook heel erg moe omdat Feline de hele nacht heeft gehuild en niet ging slapen. Ze heeft net 2 boventandjes gekregen en nu komen er onder ook nog 2 bij.
Dus ik ga maar van die druppeltjes halen, want we worden hier gek hahaha

groetjes Mariska

Wij hebben het ook geweldig gehad. Marissa besloot vanochtend om acht uur al wakker te worden . Normaal wordt ze rond tien uur wakker dus wij waren veel eerder op dan we gewend zijn. We waren dan ook om 10.00 uu al bij een braderie. Daarna zijn we naar een kleedjesmarkt geweest, en we zijn de dag geeindigd op een Braziliaans salsa feest in een van de straten. Marissa had haar Braziliaanse shirt aan en er was zo'n trommel groep. Gelukkig geeft Marissa echt helemaal niets om harde geluiden dus dat was fijn. Voor Marissa hebben we een kei schattig roze vest gekocht bij van de panfluit mensen (sorry, weet nooit uit welk land die nou komen). En ik heb nog 7 slabbetjes gekocht voor €2.50. Het vest en de slabben waren wel nieuw dus op de kleedjesmarkt hebben we niets gekocht. Nu zijn we lekker thuis en moe maar voldaan. We hebben ook nog bij mijn lievelingsrestaurant gegeten en ik heb nog twee spellen voor mijn Wii gekocht. Ben dus helemaal weer blij. Hoop dat jullie ook zo'n leuke dag hebben gehad.

Liefs

Linda, mama van Marissa, 7.5 maand

Hoi Hoi

Hier ons ook vermaakt. Was met mijn zoon al om 8 uur op pad. Heb wat Duplo Primo gekocht voor Feline, dat is niet meer te krijgen in de winkel. En ik had al wat over van mijn zoon, dus nu hebben we een aardige bak vol. Verder 3 voorleesboeken, een fiets voor mijn zoon en hij had nog 2 auto,s.

We zijn later nog wel even met z,n allen op pad geweest, maar er was niet veel meer te beleven.

Ook vandaag de muur van de huiskamer een nieuwe kleur gegeven. Staat heel mooi < azur blauwe kleur >

Groeten Kirsten

Hoi,

Ik heb vandaag, samen met mijn moeder, op de vrijmarkt in Nijmegen gezeten.
Ik heb me kostelijk vermaakt! Lekker mensen kijken....beetje verkopen....en een leuk zakcentje verdienen! Het enige nadeel was het vroege opstaan, want ik stond al om 5.00 uur naast mijn bed.
Mijn man is met de kindjes wel langs geweest, Mijn dochter heeft wat kleine spulletjes gekocht en Bas heeft een vliegtuig gekregen.

Mijn man is de rest van de week vrij, dus we gaan lekker relaxen met zijn vieren.

Groetjes, Karin

hoi hoi

ik heb me suf gekocht op de markt voor een klein prijsje echt leuke kleertjes gekocht zo goed als nieuw.

alleen wel jammer dat ze zo veel voor meiden hebben en zo weinig voor jongens. maar ben zeker geslaagd. bijn moeder was al vroeg op en in rond 8 uur geweest en toen zijn we samen nog geweest rond een uur of 12.00.

wat ik heb gescoort samen met mijn moede

-veel kleertjes noppies exprit mc gregor en ook veel rompertjes
- vissekom hadden een groot aquarium staan heel erg in de weg
- parasol voor de kinderwagen
- flesse warmer 1 voor bij oma
- speeltje voor in de box
- klei voor mijn nichtje
- tracktor voor in de zandbak voor mijn nichtje
- stoepkrijt
- houte domino
- een fiets stoeltje voor op de fiets met scherm die gaat veel gebruikt worden.

ja dat was het wel ben erg tevreden en was ook erg leuk ondanks het weer.

nou doei doei lucy
sverre 21 10 07

Hoi hoi,

wij zijn gister met zn 2tjes naar de vrijmarkt geweest. Dylano was bij opa en oma.
We hebben best wat speelgoed gekocht, en een plaspotje met muziek.
En mijn vriend heb flink wat af weten te dingen  dat doet hij overal, of het nou in de winkel is of op een martk... Maakt hem niet uit. Soms schaam ik me wel een beetje hoor, of dan ga ik naar buiten, zodat ik iig niet rood wordt, haha!! Maar het lukt hem altijd wel!

Was erg gezellig... Waren van mijn ouders pas om 23.30 thuis. En Dylano heeft lekker bij zn opa en oma geslapen.

Groetjes Debby.

hoi hoi allemaal,

wij zijn dit jaar lekker thuis gebleven.
omdat samir laatste nachten niet veel slaapt doet hij dat over dag veel.
ook zijn gister en vandaag de enige vrije dagen voor mij dus kan ik even me huishouden aanpakken.
als het vandaag een beetje goed weer blijft gaan we nog even naar de kinderboederij.

groetjes saloua

Terug
Bovenaan