Koop en klus aanvallen

Ik ben lange tijd relaxed geweest. Nee hoor, wij hebben alles al. Nee hoor, er hoeft bij ons bijna niks meer te gebeuren.
Maar ineens heb ik het op mijn heupen joh!!
Niet eens zo zeer voor baby spullen want ja...het meeste heb ik al.
Maar ik ben in huis enorm aan t opruimen, klussen en wil allemaal nieuwe dingen aanschaffen.
Ook dingen die we niet perse nodig hebben vind ik ineens super belangrijk.
Ben de hele dag aan t speuren op internet en aan het bedenken hoe alle kamer opnieuw kunnen worden ingericht.En er komen steeds meer dingen bij die ook nog 'eventjes' gedaan of aangeschaft moeten worden.......pffff best wel vermoeiend.
Denk ook voor mijn vriend....

En ik wil ook alles graag nog zelf doen maar dat gaat bijna niet... frusterend!!!

Herkenbaar voor iemand?

Haha ja herken t wel een beetje. Wilde al tijden een kledingkast op onze slaapkamer. Die istr nu. Dat kwam nadat m'n moeder erover was begonnen.. T moest ook zo snel mogelijk. En nu de voortuin nog..Ook heeft mijn man vorige week alle lijstjes is opgehangen,staat ook gelijk anders. Heerlijk hoor!

Hahahaha, alsof ik mezelf hoor denken :)))

Hier ook alle babyspullen al van de vorige twee maar druk met bedenken hoe de rest van het huis 'in shape' kan komen voor de nieuwe fase met baby erbij. We hebben van de zomer de tuin en de badkamer opnieuw gedaan (op initiatief van mijn echtgenoot overigens hoor, wie zegt dan mannen geen ensteldrang hebben? ;-) dus die zijn spik en span.

Maar nu zie ik opeens op andere plekken in huis 'aandachstpuntjes' waar ik mee aan de slag wil. Op mijn vrije dagen ben ik als de boys op school zijn al als een idioot aan het opruimen, alle kasten moeten leeg en opnieuw ingeruimd zonder de overbodige rotzooi etc.

Ik heb ook echt behoefte aan verlof nu om die reden, fysiek kan ik nog weken werken maar ik MOET nestelen en opruimen en ontbrekende dingen voor in huis kopen... Hele rare dingen soms die niks met de baby te maken hebben maar die opeens al jaaaaaaren gemist worden hier (not) :))))

Heb ook het bizare plan om mijn overvolle kleding- en schoenenkast te gaan uitmesten in mijn verlof, terwijl ik nu het meeste uberhaupt niet aan kan.. Maar het idee om straks als ik weer mijn normale maat heb met een opgeruimde collectie te beginnen lijkt me heerlijk! :)

Ach ja, hormonen zijn rare dingen!

Sterkte en een beetje eraan toegeven kan geen kwaad hoor :)

PS Ik ben ook megadruk met de winterkleren enzo voor de jongens bestellen, uitzoeken, sneeuwlaarzen maar alvast kopen etc. etc. Tot het overdrevene aan toe, echt een beetje freaky... :)

Terug
Bovenaan