A
Anoniem
Guest
Hallo,
Ik wil iedereen waarschuwen voor Roosjes.eu.
Ik heb daar 11-9-2007 lederen slofjes besteld,en nog altijd niet binnen.
Nu kan zoiets gebeuren,maar hun afhandeling is uiterst beroerd en onbeschoft.
Ik heb met een aantal mensen tegelijk de Roosjes besteld,en op een enkeling na,alleen maar klachten,o.a. Te laat leveren(meer dan 1 maand),lelijk afgewerkt,geen reacties op mail.
Op internet kom ik nu ook meer van dit soort klachten tegen,over het algemeen veel te late levering,geen levering en onbeschoft gedrag(via mail)
Iedereen die ook klachten heeft kan mij mailen op
antiroosjes(apestaartje)live(punt)nl
Voor vragen kun je ook mailen.
Hieronder een opsomming die ik in mijn laatste mail naar hun heb verzonden:
Hallo,
Moet ik een opsomming maken.
-Ik bestel bij jullie roosjes.
-Ik mail om te vragen waar ze blijven,en ik blijk 20 werkdagen te moeten wachten(wat toen nergens stond vermeld)
-Ik mail dat ik ze nog steeds niet heb mogen ontvangen na 20 werkdagen(zelfs langer)
-Ik krijg als antwoord dat ze 14-10-07 verzonden zijn(is op zondag,ook best apart,maar goed)
-Ik stuur weer een mail,de verantwoording wordt bij mij gelegd.
-Ik stuur weer een mail,dat ik het naar vind,en een vreemde manier van verzenden,en krijg een mail terug vol onbegrip
-Ik mail weer terug,en krijg als antwoord dat jullie toch wel begrip tonen,maar ik moet even 1 week afwachten.
-Ik wacht een week en mail jullie weer,krijg een mail terug dat een brief bij TNT is aangevraagd en ik weer moet afwachten,en hun bellen.
-Ik bel TNT en die vertellen dat ze van mijn kant helemaal geen melding hoeven te maken,en dat zo'n zoekopdracht heel lang kan duren.
-Ik mail weer terug en krijg een heeeeel vreemd onbeschoft mailtje over een dood iemand,en paspoorten,en over huiswerk(ach ja ,kan er ook niks aan doen dat ik een verkeerde naam heb doorgekregen he),en dat je naar de Ikea gaat en ik maar 3 weken moet wachten.
-1 uur later een mailtje dat jullie het toch gaan verzenden ,maar ik moet eerst 6,20 overmaken.
-Intussen hebben ook veel mensen op ons forum klachten.
-en nu weer een mail met vertrouwen???? en dat ik weer ineens moet wachten tot wanneer jullie naar de Ikea gaan.
-Feit: Ik bestel Roosjes en betaal ze en u hoort er gewoon voor te zorgen ,dat ik ze ontvang op een normale manier.
Ik wil iedereen waarschuwen voor Roosjes.eu.
Ik heb daar 11-9-2007 lederen slofjes besteld,en nog altijd niet binnen.
Nu kan zoiets gebeuren,maar hun afhandeling is uiterst beroerd en onbeschoft.
Ik heb met een aantal mensen tegelijk de Roosjes besteld,en op een enkeling na,alleen maar klachten,o.a. Te laat leveren(meer dan 1 maand),lelijk afgewerkt,geen reacties op mail.
Op internet kom ik nu ook meer van dit soort klachten tegen,over het algemeen veel te late levering,geen levering en onbeschoft gedrag(via mail)
Iedereen die ook klachten heeft kan mij mailen op
antiroosjes(apestaartje)live(punt)nl
Voor vragen kun je ook mailen.
Hieronder een opsomming die ik in mijn laatste mail naar hun heb verzonden:
Hallo,
Moet ik een opsomming maken.
-Ik bestel bij jullie roosjes.
-Ik mail om te vragen waar ze blijven,en ik blijk 20 werkdagen te moeten wachten(wat toen nergens stond vermeld)
-Ik mail dat ik ze nog steeds niet heb mogen ontvangen na 20 werkdagen(zelfs langer)
-Ik krijg als antwoord dat ze 14-10-07 verzonden zijn(is op zondag,ook best apart,maar goed)
-Ik stuur weer een mail,de verantwoording wordt bij mij gelegd.
-Ik stuur weer een mail,dat ik het naar vind,en een vreemde manier van verzenden,en krijg een mail terug vol onbegrip
-Ik mail weer terug,en krijg als antwoord dat jullie toch wel begrip tonen,maar ik moet even 1 week afwachten.
-Ik wacht een week en mail jullie weer,krijg een mail terug dat een brief bij TNT is aangevraagd en ik weer moet afwachten,en hun bellen.
-Ik bel TNT en die vertellen dat ze van mijn kant helemaal geen melding hoeven te maken,en dat zo'n zoekopdracht heel lang kan duren.
-Ik mail weer terug en krijg een heeeeel vreemd onbeschoft mailtje over een dood iemand,en paspoorten,en over huiswerk(ach ja ,kan er ook niks aan doen dat ik een verkeerde naam heb doorgekregen he),en dat je naar de Ikea gaat en ik maar 3 weken moet wachten.
-1 uur later een mailtje dat jullie het toch gaan verzenden ,maar ik moet eerst 6,20 overmaken.
-Intussen hebben ook veel mensen op ons forum klachten.
-en nu weer een mail met vertrouwen???? en dat ik weer ineens moet wachten tot wanneer jullie naar de Ikea gaan.
-Feit: Ik bestel Roosjes en betaal ze en u hoort er gewoon voor te zorgen ,dat ik ze ontvang op een normale manier.