Koorts 10 maanden

<p>Hallo allemaal, gisteravond had Nysa 40.2. Vanochtend 38. Was redelijk vrolijk en ik dacht aan de beterende hand.</p><p>Nu gloeid ze weer, vele korte slaapjes, wilt alleen bij mij zijn. Snellere ademhaling als anders en niet zo levendig. Huisarts tussen 12.00 en 14.00 alleen voor spoed.</p><p>Toch al bellen?</p><p>Groetjes even een onzekere mama</p>
 
Vanaf hier is het natuurlijk lastig te beoordelen, maar ik geloof dat ik helemaal niet zou bellen. Koorts komt en gaat. Mijn kindjes hebben in de ochtend altijd minder hoge koorts dan in de middag en avond. 
Zoals je het omschrijft klinkt in mijn oren gewoon als ziek zijn en dat is bij mij niet ongewoon. 
Meestal bel ik pas na 3 dagen koorts, of 4. 
Zetpil erin als ze niet willen drinken en veel bij je houden. 
Maar als je het niet vertrouwd, altijd bellen. Ik ben alleen niet zo snel bezorgd meer. 
 
Ik zou zelf ook niet bellen. Koorts is natuurlijk enorm vervelend maar helaas hoort het erbij. Geef haar een zetpil en hou in de gaten dat ze voldoende drinkt en plasluiers heeft. Dit ter voorkoming van uitdroging. Verder is het vaak uitzieken. Hoe snel kindjes opeens ziek zijn, hoe snel ze ook weer kunnen opknappen.
als je het niet vertrouwd dan natuurlijk de huisarts bellen. Beterschap!
 
Mijn dochter van bijna 1jaar heeft net 8 dagen met koorts achter de rug. Nu een kuurtje van de huisarts gekregen om haar er boven op te helpen. 
Mij gaf mijn dochter nurofen voor kinderen vanaf 3maanden, ik zelf vind dit met hoge koorts het snelste helpen ook omdat mijn dochter door een zetpil de koorts niet ging zakken.
beterschap!!!
 
Terug
Bovenaan