• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

koorts bij het krijgen van tanden????

Onze dochter heeft laatst hoge koorts gehad, 39.7 en vlak ddarna kwam er een tandje door, het duurde ook maar een dag.
Nu heeft ze weer koorsts 39.5 en komt er volgens mij weer een tandje door.
Kan het zijn dat kleine kinderen daar zo'n hoge koorts van krijgen????
groetjes K
 
toch is zo hoge koorts bij alleen het doorkomen van een tandje best hoog, maar vaak hebben ze oorpijn, keelpijn of idd diaree ed erbij.
weet in ieder geval dat koorts nooit langer dan 3 dagen mag duren, en als de koorts binnen zeer korte tijd weer terugkomt (nadat het volledig is weggeweest) dan moet je echt even langs je ha.

x Petra
 
Er schijnt ook één of ander virus te heersen. Lars had twee weken geleden ook stevige koorts, maar die was na één dag (en een kinderparacetamol)  al weer verdwenen. Zijn nichtje had hetzelfde. Na twee dagen was hij zijn oude zelf weer. Rondom het doorkomen van tanden had hij (naar mijn idee) geen verhoging.

Groetjes, Marijon
 
ik zou er ook wel mee uitkijken!

Linthe heeft er helemaal niets van als haar tandjes doorkomen.

Wel soms 7 poepluiers per dag...

Maar zulke hoge koorts is wel eng (zou ik vinden).

sterkte
 
Bedankt voor jullie reacties.
Onze dochter heeft weer een dag koorts gehad en toen was er weer een tand door, dus het kan echt wel van de tanden komen en onze huisarts maar zeggen dat het niet kan...
gelukkig maar, ik hoop dat we er nu trouwens even vanaf zijn weer, is ook beter voor onze nachtrust!!!
 
Terug
Bovenaan