Koorts bij inentingen :(

Heey meiden

Hebben jullie kindjes ook zoveel last van de inentingen??

Celeno heeft gister weer prikken gehad en gisteravond weer 39,5 en natuurlijk helemaal niet lekker.
Zoooo zielig

Vandaag ook nog verhoging en erg hangerig.

Ik hoop maar dat deze nacht beter wordt dan de vorige, want afgelopen nacht heeft hij bij ons in bed gelegen en vooral het inslapen is steeds drama.
Nou hopelijk is hij morgen weer de oude!

xx

ze hebben hier afgelopen dinsdag hun 11 maanden prik gehad..... tjonge wat was dat weer een geschreeuw.... het hangt echt af van wie prikt, hoeveel pijn ze hebben!!
deze keer gelukkig geen koorts, maar we; had samantha hele zere beenspieren! op een gegeven moment deed het zoveel zeer dat ze gewoon 30 min stil heeft gezeten en daarna alleen maar vastgehouden wou worden..... duurde bijna 3 uur voordat de kramp weer voorbij was. heb ze voor het slapen gaan in een lekker warm bad gedaan om de spiertjes te laten ontspannen en je zag de opluchting in samanthas ogen....

half juli krijgen ze de 14 maanden prik.... 1 in de arm en 1 in he beentje.  dat arme kleine amrpie..... ik hoop dat we deze keer de goede prikker krijgen en niet weer deze.... ze is aardig en heeft zelf ook een 2ling gehad dus handig voor tips, maar wat het prikken betreft.....

Kijk eens voor belangrijke informatie over de vaccinaties op de site: www.gezondepatient.nl --> weblog en lees daarna vooral de reacties.

Mijn kind heeft na een vaccinatie een koortsstuip gekregen, zoiets wil je niet nog eens meemaken. Ik stop met vaccineren tot een latere leeftijd. Er zit echt troep in die vaccinaties: kwik, antivries. Wat doen we onze kinderen aan en waarvoor? Door de verbeterde hygiene komen deze ziektes hier niet meer voor. En die kinkhoest die muteert en muteert dus waarom op dit moment inenten?
Ik krijg er veel moeite mee dus stop ik met inenten tot op een later moment!

Terug
Bovenaan