koorts help

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden

sverre heeft koorts wat te doen hij ligt nu in een rompertje maar is nog wel actief niet ziek slap of zo. nu is het bij ons wel erg warm. hij eet nog wel goed en drinkt ook goed.

hij heeft wel spikkels 3 op zijn voet 2 hand en 3 hooft wat kan dit zijn? die op zijn voet is groter geworden als een soort puisje.

nou doei doei lucy tot snel hoop ik

hoi Lucy,

Het is altijd heel vervelend als je kind ziek is. In ieder geval drinkt en eet hij goed is ook aardig actief, maar die zgn puistjes?? Ik zou toch voor de zekerheid een afspraak maken bij de huisarts, zeker omdat je al aangeeft dat ze groter worden.
Beter een keer teveel dan een keer te weinig, toch?

Nou succes, en laat je ons weten hoe het is afgelopen?

Gr suus

Herkenbaar, mijn dochter had vorige week hetzelfde. Flinke koorts 2 dagen, en spikkeltjes hier en daar, maar niet doodziek. Zolang je de spikkeltjes kunt wegdrukken(met je vinger op het plekje drukken en als je loslaat is het plekje weg en trekt dan langzaam weer rood aan) hoef je je over enge bacterie-ziekten geen zorgen te maken. Bij marloes trokken ze met de koorts ook weer weg. Wellicht warmte uitslag geweest.  Luister naar je moederhart. Als jij het niet vertrouwd, bel dan op z'n minst de assistent van de h.a.
succes, Annette

hoi

hier hebben we dit ook gehad en in de omgeveing ken ik veel kinderen die het ook hebben gehad.het is de zesde ziekte,krijgen ze hoge koorts en op een gegeven moment rode vlekjes die weer snel weg gaan,is verder nix ernstig en het gaat na een dag of 4 a 5 weg.gr wendy

Hoi hoi,

Ook mijn zoon Herald heeft erg hoge koorts gehad (39,4). Hij had ook bultjes (3 bij het oor). De volgende dag waren het meer bultjes, op hoofd en armpjes. Uiteindelijk heeft hij waterpokken gehad, waarvan hij 1 dag (zondag 22 juni) heel erg ziek geweest is (erg hangerig en huilerig). Gelukkig is hij nu weer erg gezellig en trekken de bultjes langzaamaan weg.

Misschien dat jouw kindje de waterpokken ook heeft?? Twijfel je? -> gewoon naar ome of tante dokter toegaan; daar zijn ze uiteindelijk voor.

Sterkte en succes!

Rolanda

hoi hoi meiden

dank jullie wel voor de reactie's met sverre gaat het goed geen koorts meer maar wel nog van die bultjes zijn er en trekken ook weer weg.

en de laatste tijd beetje uit zijn humeur.

hooperlijk zet het door of gaat het weg vind het zo zielig.

doei doei lucy

Terug
Bovenaan