Koorts, huilerig en hangerig...

A

Anoniem

Guest
...sinds gistermiddag is ons mannetje erg zielig... Hij heeft koorts en kan helemaal z'n draai niet vinden. Ook slaapt hij al  3 nachten vreselijk slecht dus ook vandaag hangt hij om  de beurt bij mij of z'n vader en piept hij af en toe heel zachtjes...en valt steeds voor even in slaap.
Gistermiddag en vannacht een zetpilletje gegeven waardoor de koorts even weg was.

Gek genoeg eet en drinkt hij prima maar we kunnen hem dus geen seconde alleen laten want dan is het huilen. Iemand nog tips?? En hoe lang mag een kleintje verhoging hebben??
Liefs,
Laura

Hoi Laura,

Van deze kant weinig tips maar ik vind het wel erg zielig voor je kleine man. Inderdaad gewoon paracetamol geven. Ze mogen dan ook echt het maximum hebben (volgens mij 3 per dag) dan voelen ze zich vaak wel wat fijner. Geen echte tips dus maar ik wens jullie wel sterkte.

liefs

Linda

Hoi Laura,

Vervelend zeg. Misschien komen er tandjes door. Feline heeft dan ook beetje verhoging en hangerig en huilerig. Nu komen er weer 2 aan, leuk zo net voor de verhuizing en haar verjaardag haha

groetjes Maris

Hoi Laura,

hier precies hetzelfde, vrijdag door de creche gebeld dat we hem op moesten halen omdat hij ziek was. Hij heeft steeds zo rond de 38,6 en is ontzettend hangerig en chagerijnig. Maar eten en drinken doet hij gewoon zoals altijd heel goed. Ik denk zelf dat het weer tanden zijn en geef hem gewoon paracetamol als nodig is.

groetjes chimene

Hoi..
Lieve is net de waterpokken te boven, en had gisteren ook de hele dag koorts..Van 38.4 tot 39.7..
Geen idee waarom..maar vandaag niet echt meer..Wel slecht eten hier..slaat alles van de lepel, of spettert het gewoon weer eruit..
Tanden??
Zou leuk zijn, aangezien ze die nog niet heeft..haha
Ik ben niet zo van de medicijnen..maar geef als ze echt niet lekker is ook een pc tje.
Succes allemaal..nooit leuk als ze niet zichzelf zijn he!
Gr Rina

Terug
Bovenaan