Koorts na bevalling

<p>Hoi,</p><p>Ik ben gisteren bevallen van ons zoontje. Nu heb ik nogal lang moeten persen en is het fors gezwollen down under. Er zitten 3 hechtingen door een ruptuur. Ik heb tijdens de bevalling een ruggenprik gehad.</p><p>Ik ging gisteren naar huis met verhoging van 38.0. Nu moet ik van de kraamzorg elke 4u paracetamol nemen (ivm pijn beneden en hoofdpijn). Daardoor zal de temperatuur wel onderdrukt worden (als ik nog verhoging/koorts zou hebben).</p><p>Zijn er meer mensen die dit na bevalling hadden?</p><p> </p>

Hou de hoofdpijn wel even in de gaten kan door de ruggenprik komen! Kan een blokkade zijn.
Jezelf als je het niet vertrouwd even tempen!
Wond laten luchten op bed met een zijltje eronder uit het kraampakket doet ook goed en blijven spoelen!

Ik had koorts na de bevalling, 38,9 geloof ik. Ben een nachtje in het ziekenhuis gebleven. Dat was ivm te hoge bloeddruk en Femke had in het vruchtwater gepoept waardoor we ook langer moesten blijven. De dagen daarna schommelde mijn temperatuur vaak tussen de 37,5-39 graden. Toen ik last kreeg van stuwing, had ik ook weer koorts. Maar is uiteindelijk allemaal goedgekomen ? oh en ik slikte ook paracetamol wegens pijn aan hechtingen! 

Als eerste van harte gefeliciteerd. Ik had geen koorts maar was wel heel erg gezwollen zelfs de verloskundige schrok ervan. Wat bij mij heel erg heeft geholpen is op een houten stoel zitten dat drukt het vocht eruit. En Arnica druppels. En vochtafdrijvend voedsel onder andere bleekselderij. Maar vooral op die stoel zitten en ijs ertegen tegen heeft heel erg goed geholpen veel succes en geniet van de kleine

Verhoging van 38 is helemaal niet zo gek het is een veel voorkomende bijwerking na een ruggenprik dus ik zou niet gelijk bang zijn voor een infectie ? succes met genezen ijs helpt indd echt 

Terug
Bovenaan