Koorts net na eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik ben nieuw hier, maar heb meteen een vraag.

Ik heb waarschijnlijk eergisteren mijn eisprong gehad, maar ben op die dag ook ziek geworden. Die dag had ik alleen wat lichte verhoging. Gisteren ook maximaal 38 graden, maar vanmorgen werd ik wakker met 38,67. De hele dag schommelt het een beetje tussen de 37 en 38,4.

Nu is mijn vraag, hebben jullie enig idee of dit kwaad kan voor een evt bevruchting?

Ik probeer dit overal op internet op te zoeken, maar kan het niet vinden...helaas!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Liefs,
Sylvia

hoi,

Voor zover ik weet kan het geen kwaad hoor. Je cyclus gaat gewoon door. Of je nu ziek bent of niet.
Alleen wanneer je je cyclus aan het tempen bent, weet je het niet zeker.

gr Ester

Bedankt voor het reageren.

Ik ben inderdaad aan het tempen. Dus om zeker te weten of ik inderdaad een eisprong heb gehad moet ik nog even wachten.

Ik hoop inderdaad dat het geen kwaad kan, maar heb wel eens gehoord dat als de koorts heel hoog is de zaadcellen niet overleven, maar ik weet niet of dit onder zeer hoge koorts valt.

Dus als er nog iemand  iets over kan zeggen...Graag!

Liefs,
Sylvia

O ja, wat onbeschoft. Ik zal me nog even voorstellen.

Ik ben Sylvia, 24 jaar, getrouwd en moeder van een prachtige dochter van 13 maanden, Lotte.
Inmiddels zijn we alweer een tijdje bezig voor een tweede kindje, maar in februari hebben we een missed abortion gehad. Heel erg pijnlijk is dat geweest en helaas wil mijn cyclus na die tijd niet echt op gang komen (1e cyclus 60 dagen en zit nu op dag 35 en ik denk dus een aantal dagen geleden een eisprong te hebben gehad).

Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn vraag. Ik heb al redelijk wat kennis van temperaturen en de cyclus, dus ik zal jullie hier zoveel mogelijk mee proberen te helpen!

Liefs,
Sylvia

Hoi Sylvia,
Om te beginnen, welkom!
Ik was vorige maand ook precies dag na mijn ei erg ziek. 2,5 weken koorts schommelend tussen de 1,5 en de 2,5 graden verhoging. Toen werd me verteld dat het op dit moment nog geen kwaad kan omdat de placenta nog niet is aangelegd. Dus dat is de eerste maand ofzo.

Succes en beterschap!

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan