koorts???

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb een vraag… ik had ergens in de afgelopen week mijn ei, maar nu heb ik o.a. koorts. (temp is van 36,2 naar 37,5 gegaan) Hoeveel effect kan koorts hebben op je eventuele hele vroege zwangerschap? Of is de temp nog te laag om eventueel negatief effect te hebben? Ik kan natuurlijk pas over 2 weken testen of ik überhaupt zwanger ben.

Nou, ik heb het koud, ik ga weer op bed liggen.... :-(

Alvast bedankt!

Groetjes,

Sara

he volgens mij kan het helemaal geen kwaad
de placenta is nog niet aangelgd en ik hoor altijd dat het de eerste weken ook geen kwaad kan als je nog gewoon een wijntje drinkt of een sigarte rookt
beterschap
liefs nicole

Hoi Sara,

Het kan geen kwaad hoor. Ook als je erg verkouden of grieperig bent heeft dat geen invloed op je kindje.

Maar 37,5 is ook nog geen koorts hoor.....dat is een klein beetje verhoging. Vanaf 38 graden heb je pas koorts (bij kinderen is het zelfs pas vanaf 38,5).

Liefs Sanneke

Hi Sara,

Ik denk dat het gewoon de verhoging is van je ei. Bij mij houdt die verhoging altijd aan tot ik ongesteld wordt en dan zakt ie weer langzaam naar beneden. (Ik ga altijd van 36.7 naar 37.0/37.5 het blijft vaak een beetje schommelen)

Dus ik persoonlijk denk niet dat je koorts hebt.

Liefs Silly

Hallo dames,

Bedankt voor jullie reacties. Mijn verhoging liep eergisteren uiteindelijk nog op tot 38,7. Gelukkig na 3 dagen me ongelofelijk beroerd gevoeld te hebben, is in ieder geval mijn temp vandaag weer 36,2 zoals normaal. De misselijkheid is ook weer bijna volledig weg. Nu alleen nog van die rauwe keel en het flinke hoesten afkomen en we zitten weer op 100%. :p

Ik weet dat ik waarschijnlijk een beetje overgereageerd heb, maar denk dat dat komt omdat ik van huis uit veel horror verhalen mee heb gekregen en weinig tot geen positieve verhalen. (mijn moeders vorm van seksuele voorlichting of nou ja afschrikking) Denk dat ik me daar maar overheen moet zetten en er niet vanuit moet gaan dat het altijd negatief uit hoeft te pakken.

Nou, ik ga een heerlijk eitje bakken om weer eens lekker te eten.

Bedankt en groetjes,

Sara

Dus toch gewoon iets van een griepje!

Nou, beterschap!

Liefs
Silly

Terug
Bovenaan