Koorts

<p>Hallo</p><p>ik vraag me af of iemand mijn verhaal herkent en hier een oorzaak van gevonden heeft.</p><p>mijn zoontje van 6 maanden is sinds hij 3 maanden oud is elke keer ziek. Het begon met hoge koorts daar knapte hij naar 5 dagen weer van op. Alleen nu heeft hij afgelopen maand elke week 2/3 dagen koorts gehad zonder duidelijke oorzaak. Hij lijkt zichzelf niet te zijn wilt veel slapen opeens en is minder vrolijk. Volgende week word hij eindelijk door de kinderarts onderzocht. Ik vraag me alleen af of iemand mijn verhaal herkent en of jullie de oorzaak weten.</p><p> </p>
 
Hoi,
Mijn dochter is 1,5 en is de afgelopen maand ook regelmatig ziek geweest (hoge koorts,veel hoesten) bij haar was er verder vrij weinig aan de hand. De griep heerst gewoon ontzettend de afgelopen maanden, er hangt echt iets in de lucht en voornamelijk die kleintjes zijn daar heel vatbaar voor. Gaat hij ook al naar de opvang? Want daar worden ze ook snel ziek.
 
Fijn dat jullie volgende bij de kinderarts terecht kunnen, dat geeft zekerheid :)
 
Hee nee hij gaat niet naar de opvang vandaar dat ook de huisarts zich afvraagt hoe hij eraan komt steeds omdat niemand in zijn omgeving ziek is geweest afgelopen maand. Hoop dat er verder niks aan de hand is en het idd in de lucht hangt. Het is zo zielig elke keer die koorts weer in zo korte tijd. En idd ook hoesten en verkouden.
 
Altijd vervelend als ze ziek zijn. Zijn het geen tandjes die doorkomen? En er heerst idd genoeg op het moment aan virusjes, hooikoorts, etc..
Beterschap
 
tandjes heb ik inderdaad ook nog aangedacht. De huisarts dacht niet dat hij hier zolang en heftig last van zou kunnen hebben. Als het "gewoon" de virusjes zijn dan pakt hij ze helaas allemaal mee 
 
Terug
Bovenaan