KOORTS!!!

Gisteren ben ik toch wel even geschrokken, Tijmen was de hele dag hangerig, huilerig, je kent het...'s avonds was ie toch wel wat warm, wat bleek? had ie 39 graden koorts, ships...afgelopen vrijdag heeft ie een prik gehad dus dacht ik dat het daar van was.Toch maar even gebeld met het cb, want dat stond in het boekje. Nee, dat is al te lang geleden hoor, bel je huisarts maar want er moet wel naar hem gekeken worden...whaaah
Dus ik naar de huisarts en wat denk je? hoor ik toch een heel verdacht geluid vanuit zn luier komen...nee hé. niks bij me natuurlijk haha sta je dan. Met wc papier schoongemaakt en een incontintieluier omgedaan, zn broek kon ie niet meer aan, die was heel erg smerig, na een heel gedoe is ie dan onderzocht en (natuurlijk) lag ie te krijsen en was ie echt boos! Nou, zei de dokter, ik zie hier een zeer levenslustig mannetje die waarschijnlijk zn "last" nu kwijt is. Ik begon me al te verdedigen dat ik van het cb moest bellen, tja, ik voelde me een beetje opgelaten toch wel. Hij heeft echt koorts hoor, zei ik nog haha. Geen ooronsteking, geen keelontsteking, zeker geen nekkramp...pfff, dus het zal wel weer snel beter met hem gaan en dus togen we (zonder broek aan) weer naar huis en wat denkie??? vanmorgen 37.5...er zat hem waarschijnlijk toch iets dwars. Nou klaagd Jelle ook al een paar dagen over buikpijn en had een beetje verhoging dus waarschijnlijk heeft ie iets opgepikt. Gelukkig valt het mee maar ik schrok toch wel een beetje hoor. Hij is nog te klein om echt koorts te hebben...Een heel verhaal maar ik moest het even kwijt, groetjes...

Zo dat is inderdaad wel even schrikken. Kan me voorstellen dat je even dacht van o help wat nu. Goed dat je toch gewoon bij de huisarts bent geweest hoor en fijn dat het nu weer beter gaat!!

Bah, bah... Je weet dat ze een keer koorts gaan krijgen, maar liever later dan eerder!!! Ze zijn nog zo klein...
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent en prima toch, dat hij goed is nagekeken? Gelukkig was er niets ergs aan de hand...

Het gaat weer beter hoor maar ze (vpk van het cb)  had geadviseerd om Nutrilon Omneo te geven, daar zou johannesbroodpitmeel in zitten tegen het spugen...begon ie toch weer te spugen vandaag, heel zielig. Heb ik Nutrilon gebeld, wat blijkt? heeft ze het verkeerde geadviseerd, ze bedoelde A.R., Nutrilon  Omneo  is tegen moeilijke ontlasting en krampjes, vandaar die diarree...zielig hé? meteen mee gestopt, stom cb!

Terug
Bovenaan