koorts

Fleur voelde gisteravond al warm aan maar ik dacht dat het meer kwam doordat ze ontzettend moe was, t was bedtijd en ze had overdag weinig geslapen!

Vandaag gewerkt, en toen ik haar vanmiddag na het middagdutje uit bed haalde voelde ze weer/nog warm. Haar toch maar even getempt. ze had toen 38.8 best hoog...:S maar ik merk niets aan dr en mijn man vandaag overdag ook niet!
..ze eet gewoon drinkt gewoon..speelt gewoon, slaapt niet meer als anders.

Nu was straks de temp. 39.1 ik twijfelde of ik haar een zetpil zou geven, heb haar toch maar gewoon in bed gelegd en ze ging heerlijk slapen, nu net toch voor de zekerheid nog een keer getempt. maar het was nu alweer gezakt naar 38.7!

Wanner geven jullie een zetpil? Ik was echt aan het twijfelen maar omdat ze eigenlijk verders nergens last van had maar niet gedaan!

Liefs Liesbeth en een zieke fleur..:S 5,5 maand

Gelukkig heeft ze nergens geen last van zielig altijd als die kleintjes wat hebben he!!!

Ik geef eigenlijk niet snel een zetpil of de koorts moet hoog oplopen en ik zie dat de kleine er last van heeft.
Maar als je kleine er geen last van heeft en koorts zo blijft zou ik niks geven! Kan de koorts zn werk mooi doen ;-)

Ik denk altijd maar.... Koorts is er niet voor niks en kan zo beter zn werk doen, als dat t telkens onderdrukt wordt.......(als het niet te gek wordt dan he!! en t kind er niet zon last van heeft)

Succes met je zieke meisje!!

ik ben ook niet zo van meteen een zetpil lichaam moet idd ook wel zelf de kans krijgen om er zelf iets aan te doen mits idd Fleur geen pijn/last heeft of haar rust(niet kunnen slapen) erdoor beinvloed worden....

misschien een tandje? begreep dat ze daar ook koorts van konden krijgen?

heel veel beterschap altijd sneu zo;n kleintje ziekjes....
liefs Danielle en Amy 5 mnd

Ik heb Andries 2 x gehad met 40 graden koorts (na de prikken). Maar dan geef ik dus echt wel een zetpil hoor.
Maar de temp die jij noemt is verhoging.
Er wordt aangeraden bij een temp vanaf 39.5 een zetpil te geven.
Maar hangt natuurlijk als het lager is heel erg van je kindje af. Als je kindje echt duidelijk er ziek van is, tja....

Liefs,
Margreet
Andries 5.5 maand!

Als Quinn gewoon wat verhoging heeft dan geef ik ook geen zetpil. Komt hij boven de 39 graden uit, dan geef ik wel een zetpil. Of hij moet zich echt niet lekker voelen en veel huilen en dat je echt merkt dat hij zich niet fit voelt en hij zit tegen de 39 graden aan, dan geef ik ook nog wel eens een zetpil. Maar gelukkig heeft Quinn nog niet vaak een zetpil te hoeven hebben.

Beterschap!!!!

Liefs marielle Quinn 5maand

Wij hadden het dus dit weekend. Job had er duidelijk last van: huilen, veel willen drinken (gelukkig maar) en korte slaapjes. Vooral 's nachts was hij vaak en lang wakker. Zaterdagnacht waren we bezig tot vier uur.... Toen dus een zetpil gegeven en toen heeft hij beter geslapen, al was het niet optimaal. Ik heb dus erg goed naar Job gekeken hoe hij zich voelde.

Terug
Bovenaan