koorts??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
ik heb vandaag nod of morgen dus wil ik morgen indien nog geen ongi gaan testen.mijn temp is nog steeds hoog .s,ochtends 37.maar nu was die vandaag zelfs 38 graden in de middag.ben niet ziek of wat dan ook en ik heb nooit koorts.zelf met longinfecties in het verleden kreeg ik geen koorts.zou dit iets kunnen betekenen???
groetjes

het zou kunnen dat je zwanger bent. ik hoop het zo voor je. koorts kan ook wijzen op een ontsteking ergens in het lichaam, en zo zijn er nog tal van mogelijkheden wat koorts kan verklaren. heb je verder nog ergens last van?

hopelijk heb je snel een positief test in handen.

hoi hilda, nee nergens last van op een paar kwaaltjes na. punt is dat ik normaal geen koorts aanmaak en in het verleden nogal eens antibiotica heb moeten slikken daardoor. heb af en toe gevoelige borsten en heb het idee dat mijn smaak af en toe anders is.maar vorige maand had ik ook kwaaltjes en toen werd ik ongi.ik ga morgen als ik niet ongi ben maar testen. ben benieuwd.

OOOH wat spannend ik hoop dat jij gelijk positief test of als het dan toch moet je ongi doorbreekt. we horen het wel van je

liefs hilda

hey meid..
na mijn mening moet de temp het zelfde blijven als met de eisprong.. ik kan het mis hebben, maar volgens mij gaat deze niet omhoog..

morgen gewoon ff testen en dan weet je meer.. laat het ons maar snel weten..

liefs

Ik heb ook een tijd moeten temperaturen van de gynaecoloog en ik merkte dat ik 's ochtends een hogere temp had in het tweede deel van mijn cyclus(2 dagen na eisprong tot mijn ongi). (Is alleen maar goed, dat 'hoort' zo!) Als ik in de middag tempte, was deze nog hoger. Je bent dan al een aantal uur lekker bezig geweest en dit verhoogt je lichamstemp nog wat meer. Om deze rede moet je bij het tempen ook direct na het wakker worden tempen en elke dag op hetzelfde tijdstip. Anders is deze manier niet betrouwbaar, omdat je temp afhangt van je activiteit en tijdstip van de dag.

Succes!

Terug
Bovenaan