koorts

Hoi mijn vriend heeft een flinke griep , ikzelf ben ook vanaf vandaag ziek hoesten trillingen koorts 39,7 huisarts zegt 3 dagen uitzieken. Onze baby is 5 maanden nu, hoe kan ik voorkomen dat ze ook niet ziek wordt. Ben e als de dood voor zo n klein hummeltje, we hebben ook geen omas of oppas helaas:'(
 
Goed je handen wassen en oppassen met hoesten. Maar je kan het niet voorkomen, een kindje moet zijn weerstand nog opbouwen. Ik zou me er niet te druk over maken. Gewoon goed in de gaten houden en kijken of je kindje goed drinkt, dan kan er eigenlijk weinig gebeuren.
Ons zoontje had met 5 maanden ook een keer koorts. Wij vonden het zieliger, dan dat hij er last van had. Haha.
Beterschap!
 
dat een baby koorts heeft kan geen kwaad hoor!
betekend alleen maar dat ze weerstand op gaan bouwen.
niet meteen een zetpil geven hoor!!
alleen als het er last van heeft!
hier in huis is ook iedereen ziek.
en onze kleine meid van een half jaar is ook ziek geweest. maar ze was net zo vrolijk als altijd. alleen beetje hangerig
 
beterschaap... ik hoor het al... het is maar goed dat je niet ziek kan worden door het internet... hahhaa... anders zouden er maar weinig mama en kleintje niet ziek zijn... als zo al kijk op de forums..... :D!!!!

beterschaap
 
Terug
Bovenaan