koortslip, help!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie weet er een oplossing voor me...?
Ik heb sinds een paar dagen een koortslip, echt een ontzettende joekel!
Doet zo vreselijk pijn, en normaal als ik het wel eens heb, gebruik ik Vectavir, of Zovirax..... Maar...dat mag dus nu niet, ik heb al zinkzalf geprobeerd, nu heb ik van VSM calendulan-zalf, dat is homeopatisch, maar het doet echt zo'n pijn.....
Misschien dat er iemand ervaring mee heeft????
Ik hoor heel graag van jullie!!
Allemaal een hele fijne zwangerschap en geniet ervan meiden, ondanks de kwaaltjes, haha!
Groetjes Yvette

Akolip mag je gebruiken , dit is overigens ook op basis van zink maar werkt wel. Echter wel minder goed dan de andere middeltjes. Volgens de apotheker mocht ik wel zovirax gebruiken mits de blaasjes niet open waren en er geen korstje op de blaasjes zat.

Sterkte
Xanthe

Hoi Xanthe,

Bedankt voor je tip, ik ga gauw kijken voor dat middeltje...bij de drogist? Of apotheek??
Enne... dat van die blaasjes, ja, die heb ik dus wel, en wel open ook, dus ik durf echt niks anders te gebruiken! Helaas.....
Maar ja, misschien dat dit wat gaat verlichten dan.... ik wacht je antwoord ff af.....
Alvast bedankt,
groetjes Yvette

hoi,

Ik heb pas flink lopen smeren met sudocrem, hielp ook prima, Lastig he een koortslip.

suc6 ermee

groeten Alinda mv   Daniëlle (13-01-2005) en 27+4 weken zwanger

hey knorrie,

Akolip kan je gewoon bij de apotheek halen hoor daar heb ik het ook vandaan, het werkt idd niet zo snel als de andere zalfjes maar uiteindelijk is je koortslip wel weg

Groetjes pam.....

Hi meiden!

Bedankt in ieder geval voor de tips, ik ga het zo gelijk halen.... en maar hopen.... ja, het is echt heel naar! Normaal werken de middeltjes best snel bij me, maar nu voel ik dus zelfs dat het ernaast ook al gaat beginnen, omdat die "bacterie" natuurlijk niet gedood wordt door al die "normale" zalfjes.....
Loop dus straks leuk met allemaal van die gezellige hobbels op mijn lippen, met die heerlijke wit-gele blaasjes..... Heel erg charmant.... Hahaha...

Maar ja, niet klagen he, het is voor het goede doel allemaal!!
In ieder geval: iedereen fijne tijd!!
Groetjes Yvet

Terug
Bovenaan