koortslip

Hallo,

Vanmorgen kwam er bij mij een koortslip opzetten, ik ben meteen met een koorstlipcreme gaan smeren maar weet iemand of het nog gevaarlijk is voor mijn dochter van 7 maanden?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes, Corina
 
Ik weet niet maar zou er zeker even voor met de dokter bellen,dan weet je zeker of het wel of niet gevaarlijk is.
Denk dat je er wel echt mee moet oppassen!
Groetjes.
 
Ik zou er zeker heel voorzichtig mee zijn. Je kan de huisarts even bellen om het na te vragen,dan weet je het zeker!
Lijkt me zeker niet overbodig,als het wel kwaad kan,kan het namelijk hele n
are gevolgen hebben.
Groetjes.
 
Voor hele kleine babys (tot 10 weken) is het gevaarlijk, het kan dacht ik hersenvliesontsteking veroorzaken. Als je kindje wat ouder is heb je alleen het gevaar dat je je kind ermee opzadelt. Het is heel makkelijk om te voorkomen dat je je kindje ermee besmet. Heeeeel vaak je handen wassen en even niet zoenen. Mijn man zit met grote regelmaat helemaal onder, niet alleen op zijn lip maar ook zijn voorhoofd en neus. Heel vervelend maar wij doen er alles aan om niet ons dochtertje ermee te besmetten, omdat we weten hoe erg het is om het te hebben. Ikzelf ben er niet vatbaar voor gelukkig.Bedenk, als je het eenmaal hebt en je bent er vatbaar voor, komt het telkens terug als je weerstand wat afneemt. Heel naar dus ik zou zeggen...uitkijken!
 
Terug
Bovenaan