Hej!
Ik was een beetje aan het zoeken op het forum en kwam toen deze topic tegen. Mag ik je waarschuwen voor het herpesvirus?? Onze tweede zoon heeft toen hij 2 was herpes opgelopen bij de tandarts (jawel, ondanks plastic handschoenen...) Hij is echt letterlijk doodziek geweest. Bijna huilend van paniek hebben we de spoedeisende hulp gebeld, en beide keren zeiden ze dat ze niets konden doen. Het herpes virus slaat de eerste keer extreem uit, bij onze zoon in de mond en buiten de mond. Hij kon niet drinken, niet eten en viel af als een gek. Hij hing apatisch in onze armen. We hadden nauwelijks nog kontakt met hem. Gelukkig is het goedgekomen, maar ik wil je met mijn hand op mijn hart vragen om héél goed uit te kijken.....
Nu is onze zoon elke winter het haasje met zijn koortslippen. Hij is nu 8. Wij hebben ook een dochtertje van bijna 6 maanden. Onze zoon heeft nu ook een koortslip en het is verdraaid moeilijk om hem bij haar weg te houden qua kusjes en aaitjes etc. Hij veegt nl vaak zijn hand af aan zijn mond (offeh..., andersom, zijn mond aan zijn hand). Gisteren zat hij toch aan haar wangen, en ik ben echt als de dood dat ze nu besmet is geraakt. De pest is dat je t niet kan zien he. kleurde het virus maar paars, dan kon je het eraf vegen. Let goed op je hygiën, schone handen, handdoeken etc. Succes! liefs Pippi