even mijn ei kwijt.2 weken geleden kreeg mijn dochtertje van 5mnd hooge koorts.om 2 uur snachte met ambulance naar het zieknhuis,ze deed heel raar.ze werd grijs/blauw van kleur,gaapte vreselijk veel en leek net of ze moest spuigen (kokken/koeren)werd apatisch en zwaaide met haar armen.dat had ze thuis in die week ervoor ook al een paar keer gedaan maar het duurde maar even net als die nacht.in het zieknhuis aangekomen bleek ze dubbele oor ontsteking te hebben en eeen zware urine weg infectie.wat zal dat meisje pijn gehad hebben...maar ze gaf niks aan.ze dronk allleen niet zo goed meer.maar dat deed ze altijd al niet echt goedmaar goed.5 dagne en nachte in het zieknhuis doorgebracht en met antibiotica naar huis.de dokter zei dat het koorts stuipen waren...wel eng hoor.we waren net 4 dagen thuis gebeurde het weer.maar nu had ze geen koorts.weer naar het ziekenhuis,jeetje en toen begon het nu gaan ze haar van top tot teen nakijken.weer bloed afgenomen en eenhartfilmpje gemaak er staat haar nog een hersenecho te wachten en een e.e.g.vreselijk ze vermoeden de valziekte(en).dat schijnt epelepsi te zijn.nou weet ik dat mijn oma dat tot haar 17 heb gehad.maar nu mijn dochter?ik word er angstig van met epelepsi denk ik aan mensen die vallen vreselijk trillen en schuim uit hun mond...en mijn meisje dan. wat kan ik verwachten.ik weet eerst de uitslagen en testen afwachten.maar ik heb toch wel angst.zijn er moeders die hier wat meer over weten enof het zelfde hebbne meegemaakt?
zou mijn goed doen er over te kunne praten en vragen stellen.ook wat ik bv aan die arts moet vragen....
graag hoor ik van jullie..
oja ik schrijf mijn verhaal niet om andere moeders angstig te maken hoor.dat het mijn kindje is overkomen wil niet zeggen dat het jouw dreumes ook gebeurt....
zou mijn goed doen er over te kunne praten en vragen stellen.ook wat ik bv aan die arts moet vragen....
graag hoor ik van jullie..
oja ik schrijf mijn verhaal niet om andere moeders angstig te maken hoor.dat het mijn kindje is overkomen wil niet zeggen dat het jouw dreumes ook gebeurt....