Afgelopen zondag, alweer bijna een week geleden, kreeg mijn kleine meid van 14 maanden een koortstuip. Hele angstige minuten meegemaakt. Helemaal met het hoofdje slap, blauwe lippen, schuim uit d'r mondje en haar ogen wegdraaien, ik dacht echt dat ze dood ging. Ze is zelfs nog even helemaal weggeweest. Een vreselijk moment.
Het is alweer bijna een week geleden, maar ik kan me er nog niet helemaal toe zetten om het een plekje te geven en verder te gaan, de schrik zit er nog goed in zal ik maar zeggen.
Ik wil er niet meer continue aan denken, ik word ook telkens door andere ouders hierover aangesproken. Heel lief dat ze meeleven en ook aan je denken, maar ik wil verder gaan en niet meer dat rot gevoel hebben.
Wie heeft dit ook meegemaakt en was haar ervaring erna?
Groetjes
Het is alweer bijna een week geleden, maar ik kan me er nog niet helemaal toe zetten om het een plekje te geven en verder te gaan, de schrik zit er nog goed in zal ik maar zeggen.
Ik wil er niet meer continue aan denken, ik word ook telkens door andere ouders hierover aangesproken. Heel lief dat ze meeleven en ook aan je denken, maar ik wil verder gaan en niet meer dat rot gevoel hebben.
Wie heeft dit ook meegemaakt en was haar ervaring erna?
Groetjes