Koosnaampjes

Gepikt van het najaarsforum, die het weer gepikt hadden van het zomerforum, hehe, maar daarom niet minder leuk.
Welke koosnaampjes gebruiken jullie voor je kindje?

Ik noem Suze:
dotje, droppie, Suzy of (en deze is heeeel erg) barbabella.

groetjes,
Karin

Hi hi ik weet daar wel een leuke anekdotoe op!

Onze kleine, ook een koosnaampje, is best dik. Ze is nu 7 maanden en weegt zo'n 10 kilo (miscchien wel meer) Maar goed dat maakt allemaal niet uit.

Wij noemen haar dus wel eens "bolle", wat had ons nichtje van 3.5 nou gezegd; "ik heet Charlotte Pisa en Reaven heet Reaven Bolle"!!

Ëcht zo schattig.

Liefs Nikè

Wij hebben allebei een koosnaam hoe we hem vaker noemen en een paar bij situaties.

mijn man noemt hem vaak knoet (naar dat ijsbeertje) omdat hij zo wit is en wit haar heeft,

ik noem hem vaak wurmpie, hij wurmpt zich in alle houdingen en dat zijn vaak niet de makkelijkste.

ook noemen we hem wel eens slijmie (oohhh gemeen eigenlijk) omdat hij soms zo erg kan kwijlen.

en ja dan heb je echt de situatie zoals, lachebek, dromertje, slaapkoppie,

oja, en ik noem hem ook geregeld pipi langkous, ivb met het piepen om niets, ja om aandacht omdta hij zich even verveeld, vaak zing ik dan het liedje erbij. dan loop ik naar de box en zeg dan he pipi is het weer zo ver, vaak begint hij dan alweer te lachen

Ons zoontje is ook redelijk groot (zeg maar gewoon dik) voor z'n leeftijd en ik noem 'm dan ook bolletje. Totdat ik merkte dat hij echt reageerde op deze naam ben ik 'm iets minder gaan gebruiken..wil toch niet dat m'n kind straks denkt : "ik heet bolletje"

Terug
Bovenaan