Kop in het zand

A

Anoniem

Guest
Wèèèh, zit vandaag op mijn Nod-dag. Gemiddeld genomen dan. als ik mijn langste cyclus aan houd is mijn nod pas zaterdag. Heb al vanaf afgelopen zaterdag ongi gevoel. Normaal krijg ik pas één uur voor mijn ongi, pijn in mijn onderbuik en onderrug. nu al 5 dagen dus, en nog niet ongi. heb tegen beter weten in test gekocht(zonder dat vriend het weet, die vind dat ik niet zo ongeduldig moet zijn).
Dacht bij mezelf: als ik zondag nog niet ongi ben, moet ik tot dinsdag wachten met testen omdat maandag de winkels dicht zijn, en dat ga ik niet halen hihihi
Hoop dat ik mezelf nog een paar dagen in bedwang kan houden en natuurlijk dat ik NIET Ongi word!!!!!!

sorry meiden,   hier moest ik even over zeuren hoor

xxx xxx xxx

gewoon lekker zeuren joh
dan ben jij het kwijt, en hebben wij weer wat te lezen haha
nee hoor
we zijn er toch voor je dat is andersom toch ook
denk ik?
in ieder geval duim ik ook heeeel erg voor je!

ook ik duim voor je...

zet em op

hoop het voor je!!!

liefs cenn

Hoi Annette,

Ha ha.. ik had precies hetzelfde gedaan hoor als ik jou was. Sterker nog ik heb via www.sensitest.nl 6 testen gekocht. Dan heb ik ze alvast maar... Ik kan wel begrijpen dat je ongeduldig bent, dat ben ik ook elke ronde weer. Dat je die ongi pijn hebt is wel heel vervelend. Ik had dat ook steeds bij elke ronde en dan ook al een week ervoor. Nu komt mijn eisprong eraan en nu begint de ellende al: lage rugpijn en krampen. Hmmm.. misschien heeft het nog steeds met het ontpillen te maken?? Misschien is het bij jou ook wel zo.. ik weet het niet.

Heel veel succes, ik hoop dat je zwanger bent dan ga je goed de pasen in!

Heitje

Terug
Bovenaan