Kopen jullie ook al spulletjes of ben ik te positief (naïef)?

<p>Hoi voor wie dit leest,</p><p>Het is misschien een rare vraag.. Vandaag was ik in een winkel waar ze ook baby spullen en kleertjes verkopen en ik zag (weer) eens iets wat behalve leuk ook nog eens handig was en ik heb het gekocht. En dat is zeker niet de eerste keer.</p><p>We zijn al een tijdje bezig voor ons eerste kindje en ineens dacht ik "is dit wel slim om te doen of wordt een mogelijke teleurstelling dan alleen maar erger?" </p><p>Verschilt natuurlijk voor iedereen maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit doen?</p>

Ik ben zelf pas begonnen met kopen toen ik zwanger was en toen zelfs pas na de 12 weken echo

Zal voor iedereen verschillend zijn maar ik vond het zelf wel beetje voorbarig... Wij waren ook jaar bezig voordat we zwanger mochten worden en daardoor ook niet zo vanzelfsprekend..

Ik ben ook pas gaan kopen na mijn 20 weken echo. Het kamertje met 16 weken en de rest pas daarna. Moet toegeven dat ik ook niet zo goed ben in gender neutraal kopen... alle wiegdekens en lakens van de eerste kan ik nu voor de tweede niet gebruiken. Maar ze hebben ook zoveel leuke dingen dat ik mij wel kan voorstellen dat je de verleiding soms moeilijk kunt weerstaan. Hoop voor je dat je snel zwanger mag worden en dan gewoon lekker los kan gaan met baby spullen kopen. 

Ik heb zelf ook alleen de kinderwagen uitgezocht toen ik 12 weken zwanger was, maar deze zou pas net voor mijn verlof geleverd worden (dit was een keuze) en kon geannuleerd worden als de zwangerschap mis zou lopen. Kleertjes e.d. ben ik echt pas na mijn 20 weken echo gaan kopen omdat ik er toen eindelijk een beetje vertrouwen in kreeg. Maar ik denk dat dit heel persoonlijk is. Als het je voorpret geeft kun je zeker af en toe iets kopen om bij weg te dromen. 

Een vriendin van mij doet dit ook terwijl ze zwanger probeert te worden. Zij zegt dat het daardoor een beetje leuk blijft ? Zo zie je, iedereen is anders. Doe vooral wat goed voelt!

Ja gewoon lekker doen wat je zelf wilt, ik had ook al een paar kleine dingetjes gekocht hoor.
Je bent er al zo mee bezig als je zwanger probeert te worden. 
En ik ben van mening dat als het fout gaat of niet wil lukken om welke reden dan ook, dat het even veel pijn doet of je nou al een rompertje en sokjes in je kast hebt liggen of niet. 
Geniet van de voorpret en hopelijk binnenkort  voor het echie ??

Ik heb een nijntje knuffel gekocht en een speentje! Hahah... maar dat was meer als hint om te geven aan mijn vriend om te laten weten dat ik er klaar voor was. 

nu zijn we aan het proberen... ik heb wel een zwangerschapsjurk gekocht, maar zelfs niet zwanger is die heel mooi HAha. Maar inderdaad, denk dat je lekker jezelf moet blijven! Hoe positiever en hoe ontspannender je erin staat hoe beter toch :) 

Terug
Bovenaan