Kopen jullie wel eens iets wat je kind vraagt?

Vandaag was ik boodschappen doen met Eline. Nu zag ze Dora pasta staan. En ze vroeg of ze het mocht hebben. Dan koop ik het wel voor haar.
Ze mag ook altijd de koekjes en het toetje uitkiezen. (zijn altijd roze koeken en prinsessenvla, hahaha)
Verder weet ze dan dat ze niet mag zeuren. Soms vraagt ze nog weleens wat anders, en zeg ik nee. Dan zegt ze heel zielig: nouww.......

Jahoor hier doe ik dat ook. Maar een trucje, want hij denkt dat ie zelf kiest, maar ik geef hem de keuzes hahaha!
En ach hij helpt altijd goed met boodschappen doen (wagentje rijden, boodschapjes erin en op de band leggen) dan hebben ze ook wel wat verdient toch?

Groetjes Saskia

Eigenlijk alleen de toetjes, ze kiest meestal iets van de Bibaboederij, verder valt t gelukkig nog mee. Het enige probleem bij ons is dat mevrouw een baby-kar wilt (zo noemt zij het) je weet wel die kleine winkelwagentjes. Dan rent ze door de C1000 heen, gelijk naar het worst en daarna naar de kassa,soms luistert ze wel maar af en toe . . . . . .

Groetjes van Sonja

Het enige waar Lindy om 'zeurt' in de winkel is om bij het klimgebeuren te spelen. En dat wil ik (nog) niet. Is vanaf 4 jaar maar ik wil ze ook niet zomaar alleen laten spelen. Moet ze wel in het oog kunnen houden...Vla mag ze wel kiezen, maar ze eet alleen halfvolle vanille yoghert. Dus daar trap ik niet meer in. Behalve als er een vriendje komt eten, dan mag ze dat toetje met smarties bovenop. En dan eet ze de smarties maar de vla niet..grrr

Sammie

Hoi hoi,

Als ik met Sven boodschappen ga doen hebben we ook echt een vast ritme en een vaste route. Eerst langs het fruit en vlees en dan mag hij bij de 'worstjesmevrouw' om een worstje vragen. Daarna langs het brood en de kaas en worst en dan mag hij dus ook zelf een toetje uitkiezen. Vervolgens gaat meneer even op de draaimolen zodat mama de melk en de andere toetjes kan inladen. Soms mag hij ook wel wat broodbeleg uitkiezen. En als hij goed heeft geluisterd en meegeholpen mag hij daarna even op de motor zitten (die staat mooi na de kassa's dus een mooi 'chantage middel').
Dus ja, ook Sven mag wel eens iets kiezen....

Groetjes,
Maike

Hier mag Dylano ook weleens kiezen hoor. Maar ik doe het dan net zoals Sas.. Hij mag kiezen uit gezonde dingen.. Laatst had hij de eigen merk Liga's van de Plus uitgekozen.. En dat boven DE echte van Liga hihi ;-)
Hij kreeg toen we thuiswaren dan ook zo'n koek, omdat hij zo lief was geweest.

Liefs Deb.

Volgens mij doen we dat allemaal wel. Sam kiest meestal het fruit. En dat eet ze dan ook (bijna) altijd netjes op. Het is me ook een keertje overkomen dat toen ik alles op de band aan het leggen ik iets (van chocola) tegen kwam wat ik er niet opgelegd had. Gevraagd aan Sam en : VOOR PAPA!! was haar antwoord. Moest er erg om lachen.

Groetjes Patries

Groetjes Patries

Terug
Bovenaan