Kopen van kleertjes

Ik ben lekker online aan het shoppen voor onze kleine beeb, vraag me af of we de kleine lange of korte mouwtjes aan moeten doen.. Denk lange he? Of hebben jullie ook al kleertjes met korte mouwtjes die het gelijk na de geboorte of de eerste maandjes gaat dragen? Ben er nog even onwennig in;)

Liefs Esje
 
Ik heb eerlijk gezegd geen idee en zit met dezelfde vragen! Ik denk dat ik gewoon een paar korte mouwtjes en lange mouwtjes koop. Dan zit je altijd goed... Veel plezier, het is zo heerlijk om al die leuke kleertjes te kopen!!
 
Van een vriendin met een augustus kindje hoorde ik dat je het beste lange mouwtjes kon doen. Baby's schijnen hun tempteratuur niet te kunnen regelen als ze net geboren zijn. Je kan natuurlijk ook een truitje met korte mouwtjes met een rompertje met lange mouwtjes combineren. Of er een vestje overheen aan trekken.
 
Ik heb het gisteren even aan mijn zus gevraagd. Zij heeft een juli en een augustus kindje. Zij zei dat de kleine inderdaad meer lange mouwen aan heeft. Ook ivm de temperatuur vd baby. Ze zei dat als het extreem warm was en de kleine was een paar weken oud dat zij ze destijds in een rompertje liet liggen. Alleen de 1e paar weken dus gewoon lange mouwen.
 
Terug
Bovenaan