Koperspiraal... geen beste keuze

A

Anoniem

Guest
hallo, ik had een mededeling!!
hoewel dit voor iedereen anders is wil ik toch zeggen dat het koperspiraaltje geen beste keuze is... je krijgt veel last van je lichaam...
misschien is het beter te googlen over info van koperspiraal.. het doet mijn geen goed ik moet hem laten verwijderen ik heb heel veel last van afscheiding en menstruatie klachten ik moet een week op bed liggen omdat ik om kom in de pijn nou goed veel succes !!

Heel vervelend voor je. Snel laten verwijderen en hopen dat je snel weer normaal bent.
Ik vind het uberhaupt voor mezelf geen goede keuze omdat hij abortief werkt.

jeetje, en jij bent al de zoveelste die hier schrijft over haar slechte ervaringen met spiraal...ik durf niet meer...

oh oh wat erg zeg ik heb niet deze maandag maar de maandag daarop een afspraak
ik had wat meningsverschillen over het abortief werken... het zorgt ervoor dat het sperma minder goed naar binnen kan zwemmen en als het bevrucht raakt kan het zich niet innestelen maar 2 op de 12 vrouwen raken binnen een jaar toch zwanger!!! ontdekte ik gister allemaal, bovendien ben ik tegen abortussen dus als het inderdaad zo werkt dat het abortief is dan baal ik als een stekker, de menstruatie voelt ook echt alsof ik iets kostbaars verlies echt heel erg...........ik ben wel verdrietig dat ik zo'n slechte uitleg heb gehad van mijn dokter en dat ik zo snel de beslissing had genomen ik denk dat ik maar voor een hormoonspiraal ga.. nou hopelijk heb ik jullie genoeg info gegeven hierover kies maar niet voor dit koperspiraaltje dikke knuffel

Terug
Bovenaan