Koperspiraal rond vermoedelijke eisprong.

<p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Hi allemaal, </span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ik denk er over om een koperspiraaltje te laten plaatsen.  </span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Ben eigenlijk benieuwd of je meteen beschermd bent als je deze laat plaatsen rond je moment dat je vermoedelijke je ovulatie hebt / krijgt?</span></p>
 
Het schijnt van wel omdat de koper slecht is voor het zaad. Dacht dat het niets te maken had met je eigen eisprong.. check de huisarts of verloskundige (daar laat ik hem over paar weekjes plaatsen)
 
Ik heb tweemaal een koperspiraal gehad(volgende week voor een nieuwe), mijn huisarts heeft altijd gezegd dat ik direct beschermd ben. Voor de zekerheid deed ik eerst nog een weekje voorzichtig.
 
Terug
Bovenaan