koppie vast in bekken

A

Anoniem

Guest
dag dames,

even een vraagje, afgelopen vrijdag was ik weer bij de vk en ze vertelde me dat het kindje volledig is ingedaald en dat het koppie al vast zit in m'n bekken. Weet iemand of dit iets zou kunnen zeggen over wanneer het geboren zal worden?
Ik moet nl. officieel nog  7 wkn.
Heb al weken last van voorweeën en mede daardoor heb ik zelf het gevoel dat het wel eens eerder zou kunnen komen.
Ben benieuwd naar jullie reacties.

Voor iedereen sterkte met de laatste loodjes!! En uiteraard ook nog veel plezier deze laatste weken!

Liefs, Prinses (33wkn1dg)

hoi princes,

Ik ben nu 35 weken zwanger van mijn tweede kindje, en het koppie is bij mij ook al volledig ingedaald. Ik heb idd ook al heel vaak last van fikse voorweeen, ik weet helaas niet of dit iets zegt over wanneer het kindje geboren gaat worden, maar het rommelt al flink, dus heb ook het gevoel dat het weleens op tijd kan zijn.
succes met de laatste loodjes!!

xx natascha

Voor zover ik heb begrepen zegt dit niks. Er zijn kindjes die al weken goed liggen ... maar ook kindjes die de dag voor de bevalling nog steeds niet vast liggen.
Jammer he? Het zou fijn zijn als zoiets je een beetje houvast zou geven .. zo van nog 2 weken maximaal ofzo.

Maar in ieder geval goed nieuws dat ze goed liggen!
Sterkte met de laatste loodjes

Anne

hey

helaas kan ik zeggen dat dit niks hoeft te betekenen!
mijn oudste lag met 32 weken al vast!! en ze is geboren met 41 weken!
wel met een plat neusje door het indalen...
maar dat was met 2 dagen weer klaar hoor!!
ik hoop voor jullie dat het niet zo lang duurt!

liefs Jenny (nog 4 weken en 2 dagen)

Hier nog een kleine die al helemaal ingedaald en vast ligt, met 31 weken al. Ook ik heb al best regelmatig voorweeen. Maar helaas: volgens de verloskundige wil dit nog niet zeggen dat de kleine vroeg komt... Jammer he?!

Groetjes, Irene

Volgens mij hoeft het ook niets te zeggen alleen dat je kans op een natuurlijke bevalling al meer aanwezig is. Ik had 2 weken terug nog een kindje die totaal niet vast lag of ingedaalt. En vandaag zo klem en laag dat de gyn er verbaasd over was.   Maar ook die zei dat het verder niet zo veel zei.

Hmmmm, bedankt voor de reacties meiden. Er zit dus niets anders op dan afwachten en stiekempjes hopen dat dit niet nog eens max. 8,5 wk gaat duren.
Kan bijna niets bijzonders doen of heb al harde buiken en voorweeën. Voel me verder topfit, dus vind dat het lastigste... om me dan toch koest te houden.
Wel ja, we moeten d'r wat voor over hebben om straks ons mooie kindje vast te mogen houden.
Voor de rest ook veel succes!!

Liefs, Prinses (33wkn2dgn)

Terug
Bovenaan