Koppijn! Gewoon ff zeuren

Hoi meiden,

Is het allemaal nog een beetje vol te houden met de dikke buikjes?? Als ik zwangeren zie lopen, krijg ik accuut medelij hahaha
Ik ben blij dat het achter de rug is.... maar goed heb nu ook natuurlijk wat te 'zeuren'.

Ik loop sinds de bevalling al met knallende koppijn... ik vermoed dat het te maken heeft met de ruggenprik. Weet iemand dat?

Verder ben ik alweer aardig op de been, heb nog wel last van mijn buik en het vloeien is gelukkig een stuk minder maar soms 'golft' het er uit. En lek ik door... zo irritant!

Morgen komt de wijkverpleegkundige, komt ze de kleine wegen en meten enzo. Ben erg benieuwd, vanavond dus maar even flink het huis gedaan hahaha

Onze kleine meid doet het verder prima, komt braaf om de 3 uur en drinkt haar flesje 60cc lekker leeg.
Verleden nacht heeft ze zelfs geslapen van 23.00 tot 4.45 uur... ik schrok wel even flink wakker!
Maar verder genieten we met volle teugen van onze kleine meid en natuurlijk ook grote meid.

liefs.....

Heerlijk zeg dat het zon tevreden meisje is, daar geniet elke ouder toch van?
Ik had ook na de bevalling van Peter 6 maanden lang hele erge hoofdpijn en dat had wel te maken met het inleiden toendertijd,althans dat zei de gyn toendertijd.Ik hoop dat het bij jou sneller over is!
Geniet van Danielle.. vind het zo n leuke naam..

Liefs Nice

Hoi mamaleintje
goed van je te horen! En volgens mij is hoofdpijn inderdaad een van de bijwerkingen. maar anders gewoon ff de dokter bellen he....
Gelukkig mag je wel gewoon paracetamol dus die af en toe nemen kan geen kwaad.
Ik denk dat een rondje huis alleen niet echt mee werkt ;-)

Geniet van je kleine meisje!!

liefs

He meis,

Vervelend joh, die hoofdpijn. Lijkt me ook dat het door de medicatie kan komen maar ook natuurlijk door hormonen en vermoeidheid..doe je het wel rustig aan? (niet teveel je huis poetsen en op tijd je rust nemen he, je bent nog maar pas bevallen..!!) En ook de gebroken nachten zijn natuurlijk pittig.. Ik ben zelf ook erg hoofdpijn gevoelig dus zal straks ook wel weer raak zijn.,. sterkte en blijf genieten!!
Liefs, mvtwee

erg irritant hoofdpijn.ik heb er nu veel last van,word er zelfs snachts wakker van.heb normaal nooit hoofdpijn.
ik dacht dat ik er na de bevalling wel van af zou zijn.hmm waarschijnlijk niet dus.al blijf ik hopen van wel.ik hoop voor jouw ook dat je er snel van af bent en echt lekkker kan genieten.
sterkte

Terug
Bovenaan