Kopstaartbotsing

<p> </p><p>Wij zijn alle drie in orde. Misschien handig om mee te beginnen.</p><p>Onze kerst begon al leuk. Even bij mijn moeder op de koffie geweest en op de terug weg zie ik een verkeerslicht die 90% van de tijd op groen staat op geel springen. Dus ik rem netjes af en sta een paar seconde stil. Knalt er iemand op mij achterop.</p><p>Mijn vrouw bekommerde zich meteen om onze zoon. Die zat gelukkig veilig in zijn autostoeltje, terwijl ik de schade deed afhandelen. Nadat dat rond was voor de zekerheid met de huisartsenpost gebeld en op basis van onze beschrijving hoefden we nu niet langs te komen. Ze kon onze zoon horen klagen (hij wilde zijn fles). De avond was hij zijn vrolijke zelf en begon hij zelfs te schatterlachen voor het eerdt.</p><p>Alleen merk ik nu dat ik een enorm schuldgevoel heb naar hem toe. Als ik gas had bij gegeven had ik misschien het verkeerslicht kunnen halen, dan was dit niet gebeurd. Een beetje zulke gedachtes. Zijn er hier ook anderen die hetzelfde of soortgelijks hebben meegemaakt?  </p>

Ten eerst wat fijn dat jullie alle 3 helemaal oke zijn!
Ten tweede, ik heb hier geen ervaring mee. Maar inplaats van te denken; had ik maar gas bij gegeven kun je ook zo denken; wat was er gebeurd als ik gas had bijgegeven? Misschien was er wel iemand anders door rood geknald en lagen jullie nu verkreukeld (of erger) in het ziekenhuis... gebeurd maar al te vaak. Blijkbaar is jullie zoon niet lang onder de indruk ervan geweest anders was hij niet gaan schatterlachen.
Je hebt het goed gedaan! Wist jij veel dat degene achter jullie niet goed oplette.

Terug
Bovenaan