kopzorgen

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je ff door de bomen het bos niet meer ziet en het allemaal ff niet ziet zitten.

Ik ben in december weer begonnen met werken. Ik werk als invalkracht op verschillende kdv ´s en heb een contract voor 27 uur per week. Over twee weken loopt mijn proeftijd af en heb een naar voorgevoel. Ik word nl de laatste weken bijna niet ingeroosterd, dus momenteel kost ik ze alleen maar geld (ze moeten nl wel 27 uur pw uitbetalen). Ik maak me hier dus gigantische zorgen over, maar weet niet goed wat ik er mee moet.

Verder dan nog de financiele zorgen. Heb het gevoel dat de rekeningen maar binnen blijven komen en het geld de deur uitvliegt. En zoveel gekke dingen doen we helemaal niet, dus ik snap er ook niets van. Ben bezig met budgetteren maar krijg het niet sluitend om het zo maar te zeggen.

Hoe doen jullie dat met de financieen?

Groetjes een kopzorgende Mama!!!

Ojee, dat is wel heel vervelend idd. Maar volgens mij is er in de kinderopvang genoeg werk te vinden of niet?? Ik kan hier niet op een site kijken van kdv of er staan zeker 10 vacatures open.. Ik hoop dat je, als je contract niet verlengd word, heel snel weer wat anders hebt gevonden...

Ik moet zeggen dat wij niet echt problemen hebben met de financien, maar wij werken dan ook al weer 3 jaar parttime (mijn man 4 dagen en ik 3).. In het begin is het even vogelen want ja je kan niet meer iedere week de stad in en volop kopen (wat wij altijd wel deden haha..), maar nu gaat het eigenlijk harstikke goed. We sparen, kopen leuke dingen, gaan op vakantie enz.enz..
Je moet misschien even een nieuw uitgavepatroon aanleren maar dat komt vanzelf...
Gr. Anne-Marie

Hoi Martine,

Maak je niet meteen teveel zorgen! Misschien is er niets aan de hand. Nou ja, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan....
En wat dat financiële betreft..... Mijn vriend heeft gelukkig een maand voor de bevalling een baan als hoogspanningsmastenschilder gevonden en dat geeft een aardig loon, maar ja, er is nu een winterstop van 5 maanden en dan is het wel ff op een houtje bijten. Ach, ik blijf er altijd heel nuchter onder dat soort dingen. Kan me er niet vreselijk druk om maken. Als we maar te eten krijgen en de vaste lasten betaald worden. De rest komt dan later wel....
Hoop dat het wat je werk betreft ged afloopt, succes!

Liefs, Anouk.

Hoi Martine,

Het is goed dat je hier je verhaal kwijt kunt. Volgens mij moet je je inderdaad niet zo'n zorgen maken. Ik ben het wel eens met hierboven. Er staan echt zooooo veel vacatures voor KVD's. Al zou je hier niet kunnen blijven dan kun je vast bij een andere terrecht.
Ik wens je in ieder geval succes!
Groetjes Lynn

Terug
Bovenaan