Korstjes in haar neus

Weet iemand een afdoende manier om te zorgen dat onze Sophie (16 weken oud) van die korstjes af komt in haar neus??

Neuspompje veroorzaakt bloedneuzen en is verbannen, neusspray werkt nu alleen nog chronisch verkouden in de hand, luuf werkt niet echt, en doorgesneden ui lijkt het ook niet te doen, behalve de kamer te doen stinken.

Ik weet het niet meer. HA zegt: gaat vanzelf weer over. Kan wel wezen, is nu al 6 weken, en madammeke wordt er erg vroeg van wakker (dan is het het ergst), en wil graag slapen met speen maar kan dus niet omdat ze dan geen adem kan halen.

Wie o wie weet wat ??

mama van Sophie

Mijn dochterje (10 weken) werd ook elke ochtend wakker met een verstopte neus en kuchte ook heel zielig. Dat heeft ze zo'n 4 weken gehad. Het lijkt nu weer over te zijn. Heb er niets aangedaan verder. Wat bij haar wel raar was, dat ze het alleen had als ze in haar bedje had geslapen. Dus niet als ze overdag in de kinderwagen had geslapen. Misschien dat je haar eens ergens ander kunt laten slapen en zo kunt achterhalen of het misschien iets met het bedje te maken heeft. Allergische reactie of zo? Of ligt ze op de tocht?
Wat ik van plan was om te proberen was haar matrasje aan het hoofdeinde iets hoger leggen, dat wil ook wel eens helpen met het ademhalen.
Succes en sterkte ermee!

Terug
Bovenaan