kort berichtje van mij aan iedereen.

Hoi Meiden, daar ben ik weer even, ben veel te druk deze week, en heb haast geen tijd even op mijn geliefde forum te neuzen.
Het klussen gaat redelijk, gisteren hebben we een poging gewaagd. Zo'n arm zit toch wel erg in de weg hoor als ie in een mitella die helemaal op zijn buik zit vastgemaakt zit.
Maar goed al met al is het gelukt, en het was nog fijn ook. Dus dit weekend maar eens flink oefenen om het stuntelen naar een routineklus om te toveren. Hij moet tenslotte 6 weken zo door het leven na zijn schouderbanden operatie!

Succes de meiden die hun NOD verwachten, de gene die wel zwanger zijn geworden deze maand: VAN HARTE GEFELICITEERD, en de rest succes en sterkte!

Tot snel.
Liefs
Cynthia

Hee Cynthia!

Toch nog iemand op het forum, het is zo uitgestorven vanavond!
Wat goed dat de passie er nog flink in zit bij jullie, meid! Mitella of niet! Verandering van spijs doet eten zeggen ze toch?

Jij ook suc6,
groetjes Suus

Heeeeee Cynthia,

Moest ook deze week aan jou denken van, moet snel ff een mailtje naar je toesturen heb wel zo af en toe gekeken of je online was, heb je niet gezien, ben ook druk hoor maar kijk wel zo af en toe, jeetje wat een gedoe he allemaal jou mannetje met zijn arm, en mijn mannetje met zijn rug, maar goed jullie kunnen tenminste aan de klus wij niet voorlopig, maar goed hij heeft 24 juni een afspraak bij de neuroloog en hoop dan dat er schot in de zaak gaat komen, en dan gaan we er flink tegen aan,

Liefs Mick

Jammer soms he, dat we onze mannen zo nodig hebben!!! Bestaat er iets als een Klus Ongeschiktheids Verzekering? Zo mooi zijn, een spaarpotje voor als het klussen door ongemakken niet kan en het dus via de klinische weg zou kunnen (zelfhulp inseminatiepakketten?). Of misschien kun je vragen aan Mick of zie die takelwagen even doorstuurt...
Ik zit natuurlijk maar wat te dollen, ik hoop dat het allemaal snel weer wat beter mag gaan!

tot horens,

lfs Lara

Hahahaha ik zie jullie al bezig met die mitella! Er zijn toch genoeg creatieve maniere te bedenken?? Jij moet het werk maar doen dan de komende 6 weken! (hihi)
Hoe is het met lijnen?? Ik heb gisteren iets gesnoept maar de rest van de week niet. Ik hoop dat het gaat werken!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan