kort berichtje willemijn

Hoi allemaal,

Nog steeds in het ziekenhuis wegens zwangerschapsvergiftiging, te weinig vruchtwater en een te kleine (ong 2300gr) baby bij 39 weken zwangerschap. Morgenochtend vroeg zal ik naar de verloskamer worden gebracht en word ik ingeleid dmv gel. Moet wel de hele dag aan het ctg ivm de baby of die het aan kan. Waarschijnlijk moet de baby als ie is geboren ook nog in de couveuse vanwege het gewicht. In ieder geval moet ie in het ziekenhuis blijven. Ik ook vanwege de vergiftiging minimaal 48 uur na de bevalling en daarna afhankelijk van hoe het gaat.

jammer genoeg anders gelopen dan wat we hadden gehoopt.

Veel groetjes Willemijn.

Jeetje Willemijn, wat vervelend allemaal voor jullie! Echt niet leuk, ik leef met je mee! Ik zal duimen dat morgen alles wel voorspoedig verloopt en dat jullie kleintje het allemaal goed aankan en dat je dan lekker met hem/haar kan knuffelen.

Heel veel sterkte!!!!

Liefs Es

Zo das heftig en ik maar zeuren dat de kleine zollang op zich laat wachten.

Nou meid heeeel veeel sterkte!!! En ik hoop dat alles voorspoedig verloopt.

groetjes anouk

Goh joh, da's heftig. Inderdaad, dat verwacht je niet. Gelukkig dat je goed in de gaten wordt gehouden! En je babytje ook!
Zet 'm op morgen, heel veel succes gewenst, echt zeer spannend voor jullie.

Groetjes Ptra

Jeetje Willemijn, wat zal je in spanning zitten. Ik hoop dat ze je natuurlijk laten bevallen, dat de kleine dat aan kan en dat jullie dan snel weer beter worden natuurlijk!

Liefs
Wasabimammie!

oh Willemijn, wat ontzettend vervelend allemaal!! Ik hoop voor je dat het snel achter de rug is en dat je van je kleine kunt gaan genieten. Heel veel succes meid! Nog effe volhouden, maar het zal vast de moeite waard zijn!!

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan