Kort bloedverlies, geen krampen

Hey, even voor de zekerheid..had net bij voorover leunen op tafel opeens alsof ik beetje in mn broek plaste. Ik voelde opeens iets stromen en nattigheid zeg maar. Op wc zag ik dat het bloed was. Was flink schrikken! Dit heeft nog 10-15 minuten beetje doorgebloed, als ik op wc zat drupte het wel echt in de wc. Was dun en helderrood. Ik heb helemaal geen krampen gehad en het belangrijkste; ik ben zelf echografist op de poli cardio en kijk dus soms zelf even en had dus 2,5u voor deze bloeding nog kloppend hartje gezien. Dan kan het toch ook bijna niet dat er nu opeens al een miskraam is..? Ergens weet ik wel dat het vast bloedinkje aan baarmoedermond o.i.d. was, maar toch....Ben trouwens 7+2 weken.<br />
 
Hoi!
Lichte bloedingen in het begin van de zwangerschap zijn heel normaal. Heb ze gedurende de zwangerschap ook gehad, ook in het laatste trimester. Kan door innesteling komen maar ook omdat je baarmoedermond extra goed doorbloed is nu. Door beweging of activiteit kan er gemakkelijk zo'n haarvaatje springen. Als je het niet vertrouwd altijd even met je verloskundige bellen ;)
 
Terug
Bovenaan