kort bovenlijf-benauwd gevoel

man volgens mij heb ik echt een tekort bovenlijf. overdag gaat het best maar savonds heb k echt weinig lucht en weet ik slecht hoe kmoet zitten.. alleen als kleg op de bank bijv gaat het wel.. hoop dat het kind gauw zakt.. lijkt nu nog nergens op..

Ik heb her ook en ik ben zo benauwd vooral als ik zit. Hoe ver ben jij? En hoe lang, want volgens mij zou ze ruimte genoeg moeten hebben, tot een uur of twaalf gaat het nog wel

Hier iemand van februari forum,
Tegen mij hebben ze gezegd je hebt een korte buik en nu is ons mannetje al een stuk ingedaald maar zijn voetjes komen nog vrolijk onder mijn ribben dus overal in mijn buik zit hij nog. misschien heb je ook een korte buik!!

Hoi en volgens mij heeft mama van Lot een grote baby. Dus hij kan wel indalen, maar als hij al groot is, zal je daar weinig van merken.
Die van mij is aan het indalen, maar merk er weinig van.

gr yvonne

Ik kom ook van het februari-forum en heb ook periodes gehad dat ik van gekkigheid niet wist hoe ik moest gaan liggen of zitten. Zo benauwd had ik het dan. Nu de kleine helemaal is ingedaald, is het wel minder, maar nog steeds heb ik er soms last van. Volgens mij worden mijn longen gewoon verpletterd door dat het allemaal zo krap wordt van binnen. Wat bij mij het beste helpt, is op mijn zij op de bank gaan liggen, met gestrekte benen. Soms moet ik wel even draaien voordat ik goed lig, maar over het algemeen werkt dit het beste.

deze is ingedaald, heerlijk. geen continu maagzuur of voeten vast in mijn ribben.

soms kan ze er nog wat van hoor, maar het is beter.
verder idd half liggen, rusten als het benauwd is

je ingewanden zitten er ook nog bij dus het is vol zat in die buik.

soms draait ze nog en komt ze weer even hoog, niks aan
en mijn hart kan ineens heel erg tekeer gaan, dan is het ff te zwaar en benauwd, die maakt nogal wat overuren tijdens je zwangerschap

Ook hier is het ergste leed geleden wat dat betreft. De kleine is goed ingedaald en vlt er voor mn gevoel bijna uit haha. Dit geeft wel meer lucht bovenin! Bij mn dochter maakte het indalen niks uit, die bleef met haar voetjes tegen mijn ribben/longen drukken. Deze ligt een stuk lager dus heb veel meer lucht en rust dan toen.

Succes, het is erg vervelend!! Bij mij hielp helemaal rechtop zitten. Zo maak je de meeste ruimte in je buik.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan