kort lontje!!

Ik heb toch wel echt last van mn hormonen,, slaap slecht en dat maakt mn humeur een beetje onvoorspelbaar!!
Die arme kinderen van mij;-( ik heb echt minder geduld ook!
Volgende week gaan ze weer naar school, misschien komt er dan weer wat rust!
Ik weet wel dat ik er niet heel veel aan kan doen, ik probeer echt te bedenken of ik niet onredelijk ben, maar ik zit toch regelmatig op de grens nu!
Heb ze gister nog maar eens uitgelegd dat als ik soms een beetje minder lief overkom dat dat komt omdat ik moe ben en niet zo lekker, dat ze het mogen zeggen als ik het op mijn heupen heb!!
Voel me toch wel schuldig ;-(

Gr MJ

Ik snap precies wat je bedoeld, ik ben nu ook sneller geirriteerd. En in de laatste week van de vakantie begonnen m'n meiden ook steeds meer ruzie te maken, dus dan zat ik er af en toe wel ff doorheen. Maar ja, de oudste is nu weer naar school en de jongste mag volgende week voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Dus dan wordt het ook weer wat rustiger. Ik heb het tot nu toe bij elke zwangerschap gehad, ik word gewoon kattiger. Erg gezellig is het niet. Haha. Gaat wel weer over.

Gr. Patricia

O wat een bekend verhaal!!
Waar ik bij de eerste totaal geen last had van gedragsverandering heb ik het nu dubbel!!
Althans zo lijkt het ;)

Het ergste is nog dat je het van jezelf weet dat je onredelijk bezig bent, maar het gebeurt gewoon...Of ben ik de enige die dat ondervind??

Gr Joyce

Heel herkenbaar dit! Ik heb het ook. Vind het ook af en toe echt niet leuk voor mijn zoontje, dan kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Maar ja, ik weet het inderdaad wel, dat ik onredelijk ben, maar kan er gewoon niets aan doen.

Gr ingrid

Heb het gelukkig niet heel vaak, maar als ik slecht geslapen heb of er iets anders tegenzit kan iedereen beter uit de buurt blijven. Normaal heb ik dit gelukkig nooit!

Pfff, wel weer fijn om even te weten dat ik niet de enige ben, al weet je dat wel, maar voel me echt een beetje schuldig,,maar misschien valt het ook wel mee, kreeg namelijk vannochtend uit 3mondjes te horen dat ik de liefste was ... (of dat was een slimme zet net voordat we naar de winkels gingen ;-)) hahaha)
Groetjes

hahaha ik heb hetzelfde, alleen is dit mijn eerste.
Mijn vriend moet er meestal om lachen, van de week heb ik 3 paar slippers van hem onder ons bed geschopt omdat ik het helemaal gehad had dat ze in de slaapkamer rondslingerde hahaha kan die lekker gaan zoeken.

meestal heb ik ook wel door dat ik onredelijk ben en heb idd en stuk minder geduld, maar dat heb ik aan iedereen al doorgegeven om hun en mezelf te beschermen :)

Terug
Bovenaan