kort lontje

Pfffff wat heb ik een kort lontje op het moment zeg!! Er hoeft maar iets te gebeuren en ik ontplof al bijna. En ik merk dat dit ook steeds vaker met de kids gebeurt. Ze hoeven maar 2x niet te luisteren en ik voel me al boos worden. Ik kan het gelukkig aardig goed tegenhouden, maar ik wil dit gewoon niet! Ben van nature best geduldig met de kids, maar op het moment...
En ik heb geen idee waaraan het kan liggen. Ik slaap redelijk goed (voor zover dat kan met een peuter die om 6.00 mama ikke wakke roept), eet goed en ben niet ziek ofzo. Ik gok het maar op de hormonen. Ik heb tussen vandaag en maandag mn nod, misschien onbewuste tress? Ben er bewust juist niet zoveel mee bezig en ga er ook vanuit dat ik komend weekend ongi ga worden.

Ik hoop dat jullie er een beetje wijs uit kunnen worden, maar ik ben het nu even kwijt. Thanx voor het luisteren naar mijn geklaag!!

Liefs ciomama

Het klinkt bekend hoor meid. Ik ben een aantal dagen voor mijn NOD ook niet echt gezellig, maar toen ik echt een kort lontje had bleek ik zwanger! Dus ik hoop voor jou dat dit ook een goed voorteken is. En ik luister graag naar je geklaag hoor! Ben ook blij dat jullie dat allemaal ook bij mij doen. Ik schrijf hier ook mijn emoties/frustraties etc van me af en dat doet goed. Liefs, Anna

ff hier ookal zo'n kort lontje maar dan heb ik ook echt op het moment een super uitdagende ondeugende 2,5 jarige peuter pfffff hahaha
ene dag meer geduld als de andere en tja de kids kunnen wel wat hebben hoor! we zijn ook mensen dus hier ontkom je niet aan...maar herkaanbaar dus...
liefs xxx

Hier ook een super kort lontje.
Vanavond had mijn mannetje het eten niet klaar toen ik uit mijn werk kwam van binnen werd ik zo boos dat ik even alles moest zijn, anders hadden we echt ruzie gehad en dat wil je natuurlijk niet vooral omdat het niet aan hem ligt.
Normaal heb ik dat niet of niet voor mijn menstruatie maar ja zullen de hormonen wel zijn of wat anders!
De tranen rollen ook heel gemakkelijk over mijn wangen hahaha.

ik denk dat vele van ons daar wel eens last van hebben. ik herken het op het moment ook wel ja
ik heb normaal bergen vol geduld. maar op het moment zijn het maar hele kleine heuveltjes hihihi
ik sta voor de klas en ik merk dat ik vooral daar veel minder geduld het op het moment. heb af en toe het gevoel dat ik niet zo'n lieve juf ben op het moment.
even flink schreeuwen helpt hihihi
en even iets voor jezelf gaan doen. helemaal weg uit het thuis(gezins)leven.

Ja, joh, dat zijn spanningen en hormonen... een heel gevaarlijk duo. Maar volgens mij zijn jullie allemaal hartstikke lieve moeders en juffen. Die kinderen zullen er geen trauma aan overhouden.
liefs

Heel herkenbaar! Ik kan ook echt om niets uit mijn slof schieten voor mijn NOD. Dus meestal is het bij ons in huis dan niet zo gezellig, mijn man wordt dan ook heel kribbig.....

@las En dat van voor de klas staan herken ik wel, ik werd echt boos de laatste keer en normaal veins ik het boos zijn, hihi.

Terug
Bovenaan