kort maar krachtig!

hallo,

nou vandaag is mijn nod heb getest maar niks hoor!!! heb em in de wc pot gedaan kan dat het testresultaat beinvloeden?????? maar in ieder geval wij hebben besloten nog ff het veilig te doen want...nienke is pas 8 maanden en er gaat nog zoveel gebeuren...kruipen lopen praten dus ik wacht nog ff denk ik....ben er wel emotioneel van hoor! vind het best moeilijk. ik lees nog wel wat mee dan...en dan horen jullie van zelf wel hoe en wat

veel suces meiden en heel veel liefs van mij

hoi,

ik snap je verhaal niet zo goed........heb je de test in de pot zelf gedaan??????
daar zit toch altijd een laag water in dan??? dat verdund je urine dan toch? en beïnvloedt het test resultaat lijkt mij.....

En op de beschrijving staat toch altijd dat je een schoon,droog bakje moet gebruiken om je urine op te vangen......de toiletpot lijkt mij niet schoon en droog.

Of  ben ik  nog niet helemaal wakker en heb je verhaal niet goed gelezen??

groetjes Bri

Hoi!

Je kunt met de meeste testen ook gewoon het stripje in de straal houden. Het is even geconcentreerd mikken, maar voor mezelf vind ik dit absoluut de meest handige (ben namelijk een ontzettende kluns en voor ik het weet ligt zo'n bakje op de kop op een plek waar het niet hoort..)

Succes Kat met wachten. Hoop voor je dat het raak is!!

Groetjes, Harma

Haahaahaa,ik dacht ook al;huuuuh,de test zèlf in de wc-pot?
Nee dat kan dus echt niet,maar daar ben je nu dus zelf ook al achter.
Ik plas er zelf ook altijd effe overheen,geen gedonder met bakjes enzo.
Ga je vandaag nog een test doen???

Terug
Bovenaan