Kort na miskraam weer opnieuw symptomen

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie reactie, vandaar mijn vraag;</p><p>3 weken geleden heb ik een mk gehad met 10 weken. Het bloedverlies is daarna snel gestopt (ongeveer 6 dagen daarna) en op de echo was ook alles weer 'schoon'. </p><p>Nu heb ik afgelopen weekend getest om te zien of de hormonen uit mijn urine waren. Deze was negatief, dus in die zin ook een bevestiging dat alles nu uit mijn lichaam is. Echter begin ik nu ineens weer zwangerschapssymptomen te krijgen. Ochtendmisselijkheid, licht gevoelige borsten en erg moe. Zou het dan toch zo kunnen zijn dat ik binnenkort misschien positief test? Het lijken geen symptomen van de vorige zwangerschap aangezien deze ruim 4 weken lang weg zijn geweest..</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?</p>

Helaas geen ervaring met hetgeen jij verteld. Wat was je verwachte ongesteldheidsdatum?
Heb je inmiddels al meer duidelijkheid?

Ik heb in november een miskraam gehad. Uit zichzelf is het gelukkig gekomen en na een aantal dagen goed bloeden was het klaar. Zwangerschapstest was negatief.
Na drie weken weer een eisprong en in totaal 5 weken na de miskraam weer een positieve zwangerschapstest in handen. Ik ben nu ruim 13 weken zwanger. Je bent vermeerderd vruchtbaar na een miskraam, dus alles kan ;)

Bedankt voor jullie reactie! 
@hopsasaa: mijn verwachte datum om ongesteld te worden was ongeveer afgelopen dinsdag (28 dagen na miskraam) Echter ben ik vorige week ongesteld geworden (21 dagen na de miskraam). Vrij snel dus.. De verloskundige zei dat het best vaker voorkomt en ik er dus gewoon vanuit kon gaan dat ik normaal ongesteld was geworden. Dit heeft ongeveer 6 dagen geduurd..
@joena: wat fijn dat het bij jullie alweer zo snel gelukt is! Hier hopen wij ook heel erg op. Ik doe nu nog geen ovulatietesten. Duimen maar!

Ik heb een miskraam gehad bij 11 weken. De zwangerschapskwaaltjes gingen nog wel een maand door...
Ben 1x ongesteld geweest en nu weer 5 weken zwanger. Super spannend

Terug
Bovenaan