Kort op het wachtbankje

A

Anoniem

Guest
Heel raar, na 21 dgn ongesteld geworden. Dit had ik echt niet verwacht. Wordt er zo ontzettend verdrietig van. Vond het wel al raar dat ik een week na mijn vorige ongesteldheid al steken had, waarschijnlijk toe mijn ei al gehad en dan 2 wk later dus ongesteld. Had 1 dag de hoop dat het innestelingsbloed was, maar vannacht "lekker" ongesteld geworden. Deze maand naar de dokter. We gaan nu verder naar ronde 14.

Kus

Das wel vlot ja. Maar het kan. Volgens mij houden ze 21 dagen als minimum aan. Maar het is niet elke maand begrijp ik uit je bericht?
Dan zou ik r maar niet teveel zorgen over maken.
Succes bij de dokter!
Wenser

En natuurlijk mag je verdrietig zijn, dat had ik in mijn vorige bericht er nog niet ingezet. Wij zitten in ronde 18, dus ik weet hoe je je voelt! T is niet niks allemaal...

Balrn is dat zeg en vooral als je het nog helemaal niet verwacht. Hoelang is je cyclus normaal?
Idd afspraak maken bij de ha dan kan je naar de gyn en hopen dat jullie er daar achter komen waarom het nog niet gelukt is. Ik ken helaas het gevoel maar al te goed zit ook in ronde 14.

Normaal is het tussen de 26 en 30 dgn dus in ene 21 vond ik een beetje raar. Maar ja de afspraak staat voor vanochtend gelijk. Nu al bloednerveus, terwijl hij nog niks voor mij kan doen.
Misschien dat hij wel wat vragen kan beantwoorden.....

Jeetje meid,

Snap het helemaal! Vooral als je niet verwacht om al ongi te worden. Komt als een klap....

Laat je even weten hoe het bij de huisarts ging? Wel spannend hoor....

Dikke knuffel

Ging goed gelijk een door verwijzing naar de gyn.
Het maandelijks misselijk zijn is echt iets hormoniaals. Vind ik fijn om te weten. Hij kon mij helaas wel vertellen dat ik dus nooit heel even zwanger was, omdat ik vrij regelmatig ongesteld ben. Waarschijnlijk zijn de zwemmertjes er niet op tijd bij. Bij daar zij dan straks de onderzoeken voor. Als ik niet ondertussen zelf al zwanger ben. (Was namelijk ook zo met mijn vorige zwangerschap)

Nu maar de onderzoeken afwachten

Terug
Bovenaan