Kortademig! Zuurstof!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Zijn er meer vrouwen die erg veel last hebben van kortademigheid? Ik had bijvoorbeeld gisteren mijn moeder aan de telefoon en moest steeds naar adem happen. Om dan nog maar te zwijgen hoe het voelt als je gaat liggen! Erg handig als je wilt  slapen...

Groetjes, Marisa  

Hoi Marisa,
Ik ben nu (pas) 21 weken zwanger van 2de kindje maar ook echt af en toe flink kortademig. Ook steeds verstopte neus enzo. Soms echt heel heftig. Had ik met Faye ook wel maar toen volgens mij later in de zwangerschap. We doen het er maar mee he...als het maar goed gaat tijdens de bevalling,hahaha! Dan lig je toch al zo te hijgen en te puffen!!

Sterkte ermee! Dominique

hoi,

ik ben ook erg kortademig!!!!!
Hoe dat komt ik zal het niet weten want ik ben pas 17 weken zwanger.
Als ik mijn zoontje van 2 duw die in de buggyy zit dan ben ik al kapot

groetjes

Ik herken het....ben een enorme koukleum maar nu moeten ineens alle ramen op want ik heb ZUURSTOF nodig... Zal er wel weer bij horen!
lfs ing

In al mijn 2 eerdere zwangerschappen en ook in de huidige waren dit de eerste tekenen van zwanger zijn. Zodra ik de trap op liep, had ik het idee, dat ik een marathon had gelopen. (terwijl ik toch 3 x per week sportte).
Groetjes, Yoeke

Hier ook hoor! Maar vooral na 25 weken zwangerschap als je baarmoeder en flink eind omhoog is gekomen.

Ingeborg

Dacht dat het aan mij lag pff. Als ik een was inzet, moet ik 2 trappen op en dan moet ik echt even bijkomen.

Het liefst heb ik ook de hele dag  de ramen in de woonkamer open maar dat is een beetje koud voor de rest van het gezin plus dat de katten van de buren naar binnen springen om  te knokken met mijn katten.  

Terug
Bovenaan