korte broek

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Weet iemand waar ik een beetje normale korte positiebroek kan vinden. Bij prenatal hebben ze alleen van die 3/4 broeken of   korte (heup)broeken die zo laag zitten dat ik bang ben dat aan de achterkant mn bilspleet erbovenuit komt. Ook zijn de broeken vaak wit of er lichte kleur. Voor mij niet handig want ik breng mijn tijd in de zomer vaak op steigers en boten door en die zijn niet altijd even schoon. Het liefst zoek ik dus een khaki of donkerblauwe korte broek.

Iemand ideeen?

groetjes Pauline

Hoi hoi,

Mijn dochter is 31 augustus vorig jaar geboren  (27 augustus was ik uitgerekend)
En het is heel moeilijk om aan een BEETJE kortje broek te komen, ik liep dan ook voornamelijk in rokken en jurken (doe ik normaal niet) maar ik had wel 1 fijne korte broek en die kwam bij miss etam van daan...als je wilt mag je m ook wel van me overnemen...

Liefs, Jennifer

Ik liep dus heel de zomer met me bolle buik....

(moet na de eerste zin van mijn eerste berichtje komen)

Hoi,

Kijk eens op www.bellebelly.nl. Leuke site met niet dure zwangerschapskleding. Misschien hebben ze ook wel een korte broek.
Succes

groetjes
Petra

Hoi,

Sinds kort heeft Wehkamp ook weer zwangerschapsmode. Ongeveer even duur als Miss etam. Sommige C en A winkels hebben ook zwangerschapsmode.

Groetjes, Kat

Hallo!

Je bent dus ook een 'botenvrouw' leuk! maar inderdaad vaak een ramp met kleding, ik draag veel zwart en hoop dan ook positiekleding in die kleur te vinden maar wat ik zo zie zijn het inderdaad veel lichte kleuren.
Ik heb het ongeveer in augustus pas nodig.
Ben trouwens wel blij dat we een decemberkindje krijgen zodat het hele kwetsbare er volgende zomer af is en hij/zij gewoon mee aan boord kan.

Succes met je zwangerschap en kleding zoeken!
Groetjes Roos

Hennes en mauritz, korte spijkerbroeken.
En je kunt ook een afknippen en omzomen.

Terug
Bovenaan