Korte broekjes

A

Anoniem

Guest
Weten jullie waar ze ergens leuke korte broekjes (meisjes) hebben??
Ik vind die echt moeilijk te vinden!
Rokjes zie ik wel overal, maar daar hou ik niet zo van (niet bij die kleintjes in ieder geval).
Jurkjes heb ik wel al heel veel, maar ik heb ook leuke truitjes voor haar waar toch een kort broekje onder moet.
Ik heb er laatst 1 gevonden in een klein winkeltje hier in de buurt. Gewoon een hele eenvoudige witte en koste maar 2 euro! Hahaha is normaal een hele dure winkel maar daar was heeeeel veel korting!
Die hadden ze helaas niet in meer kleuren..

Dus als iemand tips heeft, graag!!

Hoi,
Ik weet dat ze bij de h&m korte broekjes hebben, een soort broekpakjes ook, bij mexx en esprit heb ik ze ook gezien. Zou ook kunnen bij prenatal maar dat weet ik niet zeker.
Ben zelf namelijk ook op zoek naar korte broekjes.
succes!!!

Hoi,
losse korte broekjes zijn best moeilijk te vinden. Bij de H&M verkopen ze alleen setjes en geen losse broekjes. Ik heb ze gevonden bij de Zeeman, V&D  en C&A.
Groetjes Veerle

Ik weet niet of jullie een Hans Textiel hebben maar die had laatst ook korte broekjes.
Ook setjes voor een paar euro.
Succes!

Groetjes Mikkie.

hallo,

Gelukkig kon ik slagen bij de Wibra! Ik kon alleen 3/4de broekjes vinden. Nu heb ik dus echt een kort broekje gevonden. Toevallig heb ik ook even gekeken bij de meisjes en daar hingen ook wel wat broekjes...niet veel, maar toch iets.

Succes (vooral met de hitte)

Anita

Hoi,

Op dat probleem was ik ook al gestuit... wel een ellende hoor!
Ik heb gewoon jongens broekjes gehaald in een naturel-tint... dan maar zo.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan