korte broekjes!!

Zou het echt zo zijn???
Ze voorspellen van zondag t/m vrij tussen de 20-25 graden..
Als het zondag idd al 24graden gaat worden, haal ik toch het kleine zwembad al vast uit de garage..
Heb de korte broekjes al weer gewassen en nieuwe shirtjes gekocht dus zo te zien kan dat volgende week!
Er zijn er hier ook veel met een nieuwe zandbak,,haha komt goed van pas dan!
Nou ik ga voor de zekerheid vandaag en morgen al zoveel mogelijk doen in huis, hoef ik volgende week alleen maar van het weer te gnieten met de kids..

Groetjes MJ

dat zou heerlijk zijn..!!! heb ook al nieuwe shirts en een zomerbroekje gekocht.. maar vond het nu nog iets te koud daarvoor. maar lekker als dat volgende week kan.. zou genieten zijn..!!!

OOOOOOOOOh lekker Zifjon is een weekend bij me moeder en we willen al zo graag naar het strand. Dat kan dan echt, lekker wandelen in de zon. Afgelopen zondag ben ik nog verbrand hier op ons balkon dus wel oppassen met die zon. En voor Zifjon heb ik stoere korte broeken gekocht en 2e hands gekregen. Leuk met vrolijke kleurtjes

OOOOOOOOOh lekker Zifjon is een weekend bij me moeder en we willen al zo graag naar het strand. Dat kan dan echt, lekker wandelen in de zon. Afgelopen zondag ben ik nog verbrand hier op ons balkon dus wel oppassen met die zon. En voor Zifjon heb ik stoere korte broeken gekocht en 2e hands gekregen. Leuk met vrolijke kleurtjes

Mmm, dat klinkt super!!! Beetje jammer dat ik komende 2 weekenden moet werken...maar de kortebroeken en t-shirts liggen hier ook weer start klaar. Gister van m'n mams nog een paar sandalen voor meneer gekregen, alvast voor het mooie weer en Zuid-Frankrijk.

Afgelopen weekend ging het idd hard, meneer heeft z'n oortjes verbrand, dus meiden niet vergeten te smeren!!!

Liefs Lientje

Ik heb afgelopen zaterda al heerlijk in het zonnetje gelegen in de tuin, maar 20-24 graden, da's andere koek!!!
Lekker hoor!!!!
Mooi dat ik niks in m'n agenda heb staan komend weekend!!!!

Terug
Bovenaan